וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד הפסד כפול בדיוויס

12.2.2006 / 19:57

דודי סלע הגיע בלי הרבה סיכוי למשחק מול דיוקוביץ' והפסיד 3:0 חלק. גם אוקון לא נטל מערכה מטיפסרביץ' ונוצח 2:0 ו-4:1 בסדרה

דודי סלע עלה היום (ראשון) למגרש המרכזי במרכז קנדה ברמת השרון בנסיון להציל עבור הנבחרת את המפגש מול סרביה ומונטנגרו. בפיגור 2:1 במשחקים, וכשמולו ניצב נובקו דיוקוביץ' (70 בעולם), הטניסאי הבכיר בנבחרת ההסרבית, סלע ידע שאין לו הרבה סיכוי.

דיוקוביץ' פתח טוב את המשחק ועלה ל-0:2 אחרי ששבר את ההגשות של סלע, למרות משחק צמוד בשני המשחקונים. סלע, שנראה מאוד לחוץ ביום שישי, נראה היה יותר מפוקס ומרוכז והצליח לשבור את ההגשות של הסרבי בדרך ל-1:2 במשחקונים. אבל מכאן התחילה נפילה ואיתה טעויות רבות של הישראלי הצעיר. דיוקוביץ', שידוע כשחקן יציב מאוד, השתלט על המשחק ולקח את המערכה, 1:6.

המערכה השניה המשיכה באותו אופן, כשדיוקוביץ' משחק הרבה יותר חכם ומנצל את החולשות של סלע בדרך ל-2:6 קליל. במשחק ביום שישי נגד טיפסוביץ', סלע הראה ניצוצות רגעיים של טניס טוב, אבל לא הצליח לשמור על יציבות וחוסן מנטלי. כך היה גם היום. במערכה השלישית דיוקוביץ' עלה ל-2:5 והמשחק הפך לגארבג' טיים של ממש. אבל סלע לא ויתר, הצליח להשוות ל-5:5 עם שתי שבירות,אך נכנע בשובר השוויון 7:3.

נובקו דיוקוביץ' אמר בסיום: "תמיד קשה לשחק בחוץ בגביע דייויס, זה תמיד אמוציונאלי. דודי חזר לעצמו במערכה השלישית והיה לי חשוב לנצח את שובר השוויון. דודי התחיל לשחק חזק ואיבדתי מהביטחון ולכן היה לי חשוב לקחת את השובר שוויון כדי שהקהל לא יכנס למשחק. אני חושב שדודי שחקן מצוין עם עתיד טוב בטניס אבל אני שמח מאוד על הניצחון של הנבחרת שלי. היה לנו קשה ואני גאה בי ובנבחרת".

סרביה, שידעה לשמור על יציבות לאורך המפגש ולנטרל את הקהל, השלימה את הניצחון מאוחר יותר. אחרי ההפסד של סלע, הפך משחקו של נועם אוקון מול יאנקו טיפסרביץ' לחסר משמעות. השניים קיימו משחק של הטוב משלושה, בסיומו ניצח הסרבי - 6:7 (10-12), 4:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully