וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הערבות שהגיש עגיב אינה קבילה"

ניר איסקוב

12.2.2006 / 14:34

תובע ההתאחדות לכדורגל טוען כי הערבות בסך 1.95 מיליון שקל שהפקיד היום רפי עגיב, חסרת תוקף. עגיב עתר נגד סגול ותאומים

רפי עגיב, המחזיק ב-16.7 אחוז ממניות הפועל ת"א, הגיש הבוקר (ראשון) ערבות בנקאית בסך 1.95 מיליון שקל להוצאה לפועל, במטרה להכניס לתוקף צו עיכוב זמני להליך נגדו שהוציא ביהמ"ש המחוזי בת"א, אולם, לפי תובע ההתאחדות, עו"ד שלום אבן-עזרא, הערבות אינה קבילה.

עו"ד אבן-עזרא, המייצג את הרשות לבקרת תקציבים, לה עגיב חב סכום בסך 3.9 מיליון שקל, טוען כי בית-המשפט המחוזי הורה לעגיב להעביר את הסכום במזומן, וזאת הוא לא עשה. "הערבות הבנקאית שהעביר רפי עגיב אינה ממלאת אחר החלטתו הברורה והמפורשת של בית-המשפט, ולמעשה, הופכת את ההחלטה לפלסתר מחמת התנאים הנקובים בגוף הערבות" הבהיר תובע ההתאחדות. "לפיכך, אין לנו שום כוונה להתייחס אליה כאילו נתקיימה החלטת בית-המשפט, וההליכים נגד עגיב נמשכים כרגיל".

כזכור, בשבוע שעבר הסכים בית-המשפט המחוזי בת"א למתן צו עיכוב זמני להליך ההוצאה לפועל נגד עגיב, אך התנה זאת בהפקדה מיידית של 1.9 מיליון שקל בקופת ההוצאה לפועל, אשר ישמשו כפיקדון.

עו"ד אבן-עזרא ביקש מכונס הנכסים עו"ד שי פורת לאפשר לעגיב להעביר את הסכום עד היום בשעה 12:00, ולטענת התובע, הוא לא עמד בכך.

עו"ד פורת התבטא כי אם עגיב לא יעמוד בתנאי, הוא יעמיד את מניותיו בהפועל ת"א למכרז פומבי, לאחר שכבר כמעט סיים את עריכת הדו"חות הכספיים והמאזנים של המועדון לרוכש הפוטנציאלי.
עו"ד דלית פליישהקר, ממשרד עו"ד נחושתן המייצג את עגיב, מסרה לוואלה! ספורט בתגובה: "חברת עגיב ייעוץ וניהול בע"מ הפקידה היום ערבות בנקאית על-סך 1.95 מיליון שקל, ובכך מילאה את החלטת ביהמ"ש בעניין עיכוב הביצוע. לא קיבלנו כל פנייה בנושא מעו"ד אבן-עזרא".

ללא קשר, הגיש הבוקר עגיב כתב תביעה נגד 'כתר פלסטיק' ו-מ.ע-אגט בע"מ (החברה שבאמצעותה מחזיק משה תאומים בכ-20 ממניות המועדון נ.א), בדרישה לבטל סעיף בתקנון הפועל ת"א, שהוסיפו סמי סגול ותאומים, אשר לפיו יש באפשרותם להקטין את מניותיו של עגיב במועדון, ובכך למעשה למכור כמות רבה יותר של מניות ללב לבייב.

על-פי כתב התביעה, מטרתו של עגיב היא לשמור על מניותיו במועדון, ולדאוג שהן לא תיפגענה ממכירתו העתידית.

והיו גם כתובות נאצה (משה גוזגל, ספורט 5)

כתובות נאצה התגלו הבוקר (ראשון) על קירות ביתו של רפי עגיב ברמת השרון. כזכור, ב'חדשות הספורט' נחשף כי עגיב, אחד מבעלי המניות בהפועל ת"א, יגיש תביעה, אותה היה אמור להגיש הבוקר לבית המשפט המחוזי, נגד מכירת הקבוצה לאיש העסקים לב לבייב.

המשטרה הגיעה למקום בעקבות התלונה של עגיב ופתחה בחקירה, כשהחשד נופל כמובן על אוהדי הפועל ת"א. כתובות הנאצה ביקשו להפחיד את עגיב כדי שלא יגיש את התביעה ויחבל בעסקה.

שחקנים מסגל צ'לסי להפועל?

מתהדקים היחסים בין הפועל תל אביב לצ'לסי. לאחר שרומן אברמוביץ', הבעלים של האלופה האנגלית ומי שכנראה עומד מאחורי רכישת הפועל על ידי לב לבייב, בילה את השבוע האחרון בישראל, ייפגש המאמן הבא של האדומים, אברהם גרנט, עם מנג'ר צ'לסי, ז'וזה מוריניו.

אתמול (שבת) נכח גרנט במשחק ההפסד של צ'לסי 3:0 במידלסבורו, ובמהלך השבוע הקרוב הוא צפוי להיפגש עם מוריניו וכן עם פרנק ארנסן הדני שייעץ לו על רכש חדש להפועל. כמו כן, במהלך שהותו באנגליה, יבחן גרנט שחקנים חדשים לחיזוק הקבוצה בעונה הבאה. בהוראת רומן אברמוביץ', ייתכן מצב כי יעברו שחקנים מהסגל הרחב של אלופת אנגליה לישראל בעונה הבאה.

כפי שפורסם ביום חמישי ב"חדשות הספורט", באופ"א מתכוונים לחקור את מידת מעורבותו של אברמוביץ' בוולפסון. בהתאחדות האירופאית מעלים את החשש כי אברמוביץ' מעורב בבעלות צולבת, לפחות בשלוש קבוצות כשגם צסק"א מוסקבה בתמונה. אופ"א תבדוק את הקשר בין הסקאוט הראשי של צ'לסי, פרנק ארנסן, לבין הפועל והעזרה שהקבוצה האנגלית מתכוונת להעניק לתל אביב בעונה הבאה.

"יש כוונה לרדת לשורש העניין בעקבות כל מה שמתפרסם באירופה בימים האחרונים", אמר בכיר באופ"א ל"חדשות הספורט", "אנחנו רוצים לדעת בדיוק מה הקשר של אברמוביץ' לכדורגל הישראלי".

גרנט, שנסע ללונדון להמשיך את ההכנות לקראת העונה הבאה של הפועל תל אביב, עשה צעד משמעותי להשלמת הצוות המקצועי שלו כאשר סיכם על הצטרפותו של ד"ר אבי מויאל להפועל ת"א. מויאל, ששיתף פעולה עם גרנט בנבחרת ישראל, הגיש במהלך השבוע שעבר בקשה רשמית לצבא להשתחרר משירות קבע כדי שיוכל להצטרף להפועל תל אביב.

גרנט ביקש ממויאל להמשיך ולשתף איתו פעולה כמאמן הכושר של הפועל ת"א, אחרי הקמפיינים האחרונים שהעבירו השניים ביחד בנבחרת. כעת ממתין מויאל, שסיכם תנאיו במועדון עם גרנט, להנהלה החדשה כדי שיוכל לחתום באופן רשמי במועדון.

מויאל אמור לשמש כמנהל כושר של כל מחלקות המועדון וכבר הכין תכנית אימונים מפורטת לשנים הקרובות לשחקני הקבוצה וכן למחלקות הנוער של המועדון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully