וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עטר אחרי סכנין: "אם הם מרוצים מ-0:0, אז גם אנחנו"

11.2.2006 / 19:00

ראובן עטר מנסה להסביר מה עומד מאחורי התיקו המאכזב בין מכבי נתניה לבני סכנין. לופא קדוש: "מגיעות מחמאות לשחקנים"

אחרי שחגגה נגד ההגנה מכבי תל אביב, לא הצליחה מכבי נתניה לקחת את שלוש הנקודות בביתה מול בני סכנין. המשחק התאפיין בחולשה מצד שתי הקבוצות, והשחקנים מיעטו להעז ולסכן את השער. נתניה ממוקמת בביטחון במרכז הטבלה, ולא הייתה שום סיבה מדוע במשחק הבית שלה היא לא הצליחה לסכן את השער של מאיר כהן. מצד שני, בהתחשב במצב של סכנין, כלל לא ברור מדוע שחקניו של לופא קדוש התעקשו על משחק מבוקר ומיעטו לעלות לחצי של נתניה. נגמר 0:0 משעמם.

תיאור המשחק

דקה 6 - אלן מסודי עובר שני שחקנים ומשחרר בעיטה מהירה מ-18 מטר, שחולפת ליד הקורה. המשחק מתנהל באיטיות וכמעט שאין מצבים, כשבמיוחד בני סכנין ממעטת לתקוף. נתניה מחזיקה יותר בכדור, אך כמעט שלא מאיימת על השער. שתי הקבוצות מציגות משחק חלש ונרפה, ובעיקר חסר יצירתיות.

דקה 64 - הבעיטה הראשונה של סכנין למסגרת, מבעיטת עונשין של פיטו. דקה לאחר מכן חודידה בעט בעיטה נוספת לכיוון שערה של נתניה, פרץ הדף, קסום השתלט על הריבאונד אבל גם הבעיטה שלו נהדפה. ההזדמנות הכי טובה עד עתה של סכנין.

דקה 73 - 11 דקות בלבד אחרי שנכנס, שלומי אדרי תיקל בפראות את שוקי נגר מאחור. מאיר לוי שלף בצדק את האדום, והשאיר את נתניה בעשרה שחקנים.

דקה 90 - בעיטת עונשין של אדריאן פיטו מ-20 מטר פוגשת את חיבורי הקורות, סכנין מפספסת הזדמנות לניצחון.

מכבי נתניה: אבי פרץ, עופר טלקר, גולן חרמון, דקל קינן, אסי וסיהון, ישראל זביטי (חמודי בריק 93), ליאונרד קרופניק, איברהים עבדול ראזק (גיא טוביאק 63), אלן מסודי, אוקוצ'ה (שלומי אדרי 63), פפי קימוטו.

בני-סכנין: מאיר כהן, נידאל שלאעטה, אלירן חודידה, גבע ברקאי, שוקי נגר (יניב אברג'יל 82), עבד רבאח, באסם גנאים, חאלד חלאילה, אדריאן פיטו, אחמד קסום, פסקל קונדופוני.

עטר: "לא נהניתי"

מאמן מכבי נתניה ראובן עטר הודה כי "היה משחק חלש. סכנין שיחקה עם 5 שחקנים בהגנה והלכה על מתפרצות. הם שיחקו עם שמירות אישיות, סגרו את המשחק. שיחקנו התקפי אבל לא הצלחנו לפרוץ את הבונקר. מבחינתנו היינו צריכים לפצח את ההגנה שלהם אבל לא הצלחנו. לא נהניתי. לא מהמשחק ולא מהנקודה, אבל אם הם מרוצים מה-0:0, אז גם אנחנו".

מאמן סכנין לופא קדוש אמר: "בסוף שיחקנו עם שחקן יותר אבל לא ניצלנו את זה. הגענו למשחק במצב קשה. הייתי צריך לקחת שני שחקני הגנה ולשים אותם בקישור. ניטרלנו את נתניה והם לא הגיעו לאף מצב. מגיעות לכל השחקנים כל המחמאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully