וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית לא קל לישראל במוקדמות אליפות אירופה

11.2.2006 / 18:48

הנבחרת תתמודד מול בוסניה, מקדוניה ופורטוגל בבית שבו רק נבחרת אחת תעלה בודאות. שרף: "מקווה שנשחק ביד אליהו בקיץ"

נבחרת ישראל בכדורסל הוגרלה הערב (שבת) לבית ב' במוקדמות אליפות אירופה 2007, שתתקיים בספרד. יריבותיה של ישראל בבית הן: בוסניה, מקדוניה ופורטוגל.

16 נבחרות משחקות במוקדמות אליפות אירופה, שתתקיים בקיץ 2007 במדריד. הן חולקו לארבעה בתים, כאשר 4 המנצחות יעלו אוטומטית לאליפות. שתי הקבוצות עם המאזן הטוב ביותר מהמקום השני, יתווספו אליהן. שאר הנבחרות ישחקו בטורניר הישרדות סמוך לאליפות.

משחקי בית המוקדמות של הנבחרת, בשיטת ליגה בת שני סיבובים, יחלו ב-31 לאוגוסט הקרוב ויסתיימו ב-16 לספטמבר.

מאמן הנבחרת צביקה שרף התייחס בסיום להגרלה ואמר לוואלה! ספורט: "מקדוניה ובוסניה הן בכל זאת אקס יוגוסלביות. לבוסנים יש כמה שחקני חיזוק כמו דומרקאנט ומרסיץ', השאלה היא אילו נבחרות הם יביאו. אנחנו צריכים לבוא חזקים כמו בשנה שעברה ולעלות ברמה ובמחוייבות". שרף הפתיע כשהתייחס למקום בו הוא שואף לקיים את משחקי הבית של הנבחרת: "אני מאוד מקווה שזה יהיה ביד אליהו (היכל נוקיה). אנחנו צריכים לשחק שם לעיני 10 אלף צופים. אנחנו צריכים לעלות לאליפות אירופה כבר בקיץ ולא להגיע לשום טורניר הזדמנות שניה".

סדר המשחקים של הנבחרת:

31 לאוגוסט - בוסניה בבית
3 לספטמבר - מקדוניה בחוץ
6 לספטמבר - פורטוגל בבית
9 לספטמבר - בוסניה בחוץ
13 לספטמבר - מקדוניה בבית
16 לספטמבר - פורטוגל בחוץ


נבחרת הנשים הוגרלה לבית ב' במוקדמות יחד עם אוקראינה, טורקיה וסלובניה. ישנם חמישה בתים במוקדמות משחקי הנשים, כאשר מנצחות כל הבתים יעלו אוטומטית ויתווספו אליהן 4 הקבוצות עם המאזן הטוב ביותר מהמקום השני. המשחקים יחלו ב-6 לספטמבר ויסתיימו ב-24 לספטמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully