וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אחד הזוגות הטובים בעולם"

11.2.2006 / 15:00

אנדי רם מרוצה מהניצחון החלק בשלוש מערכות במשחק הזוגות, שצימק את התוצאה מול סרביה ל-2:1. רן: "אוקון וסלע ישחקו ביחידים"

היום (שבת) עלו אנדי רם ויוני ארליך למגרש ברמת השרון למשחק ההזדמנות האחרונה של ישראל במפגש מול סרביה בגביע דיוויס. היריבים הם אילייה בוזוליאץ ו-יאנקו טיפרסביץ', שעלה לבסוף לשחק במקום טרויצקי הצעיר ונובאק דיוקוביץ', שסובל מפציעה בכתף והוא בספק למשחק היחידים מחר.

שני הצמדים שמרו במערכה הראשונה על משחקוני ההגשה שלהם, עד שרם וארליך שברו את המשחקון השמיני ועלו ל-3:5. משחקון הגשה מצוין של יוני ארליך קבע 3:6 לצמד הישראלי, והקפיץ את הקהל ברמת השרון.

במערכה השניה הורגשו הבדלי הרמות בין הצמדים. הסרבים לא מצאו תשובה ליוני ארליך ביום הגשה מצוין, ושבירת ההגשה של בוזוליאץ' במשחקון החמישי סללה את הדרך לניצחון 2:6 במערכה השניה.

המערכה השלישית היתה מעט קשה יותר עבור הצמד הישראלי, שאף איבד משחקון הגשה, אבל הצליח לשבור ל-3:5 והשיג ניצחון 4:6 במערכה האחרונה ובמשחק כולו.

הניצחון של רם וארליך צימק את התוצאה בהתמודדות ל-2:1 לסרבים, שזקוקים מחר לניצחון אחד במשחק היחידים כדי להבטיח ניצחון בהתמודדות כולה.

ביום שישי לפני הצהריים עוד היתה תחושה של הפתעה מתקרבת, אבל בתום יום המשחקים הראשון מצאה עצמה נבחרת הדייויס של ישראל בפיגור 2:0 מול נבחרתה של סרביה, עם סיכוי קלוש למהפך. יאנקו טיפרסביץ' גבר בארבע מערכות על דודי סלע 7:6 (7:4), 2:6, 6:0, 6:4, ונועם אוקון נראה טוב בשתי המערכות הראשונות מול נובאק דיוקוביץ' אבל סיים את ההופעה שלו בשלוש מערכות חלקות 7:6 7:6 6:2. קשה לראות את הנבחרת מתאוששת מפיגור 2:0, אבל אולי הופעה טובה של אנדי ויוני, בעידוד הקהל, תכניס רוח חדשה למפרשים של הנבחרת הישראלית.

אנדי רם אמר בסיום: "קהל כזה לא מרגישים בשום מקום בעולם. היינו קצת בלחץ בגלל המשחק הקודם מול בריטניה ורצינו להוכיח לכולם שאנחנו יכולים לשחק טניס טוב לא רק בחו"ל. הצלחנו לווסת את הלחץ לכיוון החיובי. כולם ראו היום יכולת מצוינת של אחד הזוגות הטובים בעולם".

יוני ארליך התייחס להמשך ההתמודדות: "אני מרשה לעצמי להיות אופטימי. אני בטוח שהנקודה שלנו תיתן לדודי סלע המון ביטחון ושהוא יעלה מפוקס. אני בטוח שדיוקוביץ' יעלה לשחק נגדו בלחץ.

קפטן הנבחרת, אייל רן: "היה ניצחון גדול. אנדי ויוני הצליחו לשמור על המשחק חי". לגבי משחקי היחידים מחר, אמר רן: "לא יהיו שינויים. אוקון וסלע הם שישחקו היחידים. אני רק מקווה שבעתיד אנדי רם ישחק יותר משחקי יחידים וישאיר לנו את האופציה שלו בפתוחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully