וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נלחצתי, אני מקווה שזה לא יקרה יותר"

10.2.2006 / 20:33

דודי סלע לא היה מוכן מנטלית לטבילת אש במשחק בית בדייויס. לנועם אוקון המנוסה, פשוט לא היה מזל. אנדי-יוני יצילו את המצב?

דודי סלע זרק את המחבט בעוצמה על שלט הפירסומת. זו הייתה הטחת המחבט השישית או השביעית שלו במשחק, קצת לפני שלחץ את ידו של יאנקו טיפסרביץ' הסרבי, מי שבדיוק ניצח אותו בארבע מערכות. העצבים של סלע, הטעויות הלא אופייניות וחוסר היציבות מלמדים בעיקר על חוסר הנסיון של הטניסאי מספר 1 בישראל כיום בגביע דייויס. לצד ווינרים מרשימים ביותר, חבטות בקהנד בלתי ניתנות לעצירה ופורהנדים לא רעים בכלל, ראינו טניסאי לא יציב, שבניגוד לנועם אוקון, לא ממש הצליח להתחבר לעידוד מאסיבי של 4000 צופים.

במערכה השניה, סלע סבל ממתיחה ביד ובהמשך הוא כבר בקושי עמד על הרגליים עקב מתיחות חוזרות. "זו פעם ראשונה שהתכווציות מהסוג הזה קורות לי. זה תוצאה של לחץ, אני מקווה שזה לא יקרה יותר. היו לי לא מעט הזדמנויות להשתלט על המשחק, אבל חשבתי יותר מדי קדימה ונלחצתי. כולם ניסו לעזור לי ולהכין אותי מנטלית למפגש הזה, אבל כנראה שזה לא היה מספיק", אמר סלע בלי לתרץ. קפטן הנבחרת אייל רן דווקא פירגן לטניסאי הצעיר בן ה-20 וסיכם את הופעתו: "הוא היה בסדר גמור. צריך לזכור שזו הפעם הראשונה שאנחנו זורקים אותו ככה בגביע דייויס. לדעתי הוא גם נראה טוב יותר מהיריב שלו במשחק". בנוגע לסיכוייה של הנבחרת בהמשך הדרך אמר רן: "המצב לא אבוד. אנחנו צריכים לממש את הפייבוריטיות שלנו במשחק הזוגות ואם ננצח בו, הכל יהיה פתוח".

במידה ורם וארליך אכן ינצחו, סלע יהיה זה שיתייצב למשחק היחידים הראשון ביום א', בו יפגוש את הטניסאי הסרבי הבכיר, נובאק דיוקוביץ' (70 בעולם). "אני חושב שהמשחק שלי מתאים בכדי לתת לו פייט ולעשות לו בעיות. למדתי אותו פחות או יותר במשחק מול אוקון ואני רק מקווה שיהיה לנו בשביל מה לשחק ביום ראשון".

נועם אוקון לא הצליח לנצל הפעם את יתרון הביתיות. הקהל ברמת השרון, כמו תמיד, עשה את העבודה, אבל אוקון הפסיד בשני שוברי שיוויון, מה שכנראה גרם לו לאבד את האמונה במערכה השלישית. "אני חושב שהיציבות שלו גרמה לו לנצח את המערכה הראשונה", סיכם אוקון והוסיף: "דווקא במערכה השניה הרגשתי אנרגיות חיוביות וגם הייתה לי נקודת מערכה (הוביל 5:6 בשובר שיוויון). הוא פשוט שיחק מצויין, במבט לאחור הייתי צריך ליזום יותר".

לינקו טיפסרביץ' הסרבי, היו הרבה טענות לקהל, שהפריע לו בלא מעט הגשות, מה גם שהטניסאי האורח עצמו היה פרובוקטור לא קטן. טיפסרביץ' אמר בסיום: "אין לי שום דבר נגד ישראלים. זו הפעם הראשונה שלי פה ואני מאוד נהנה, אבל למה לשרוק לי בוז ולצעוק עליי כשאני הולך להתווכח עם השופט ולמה לשמוח אחרי טעויות שלי בהגשה? זה היה מגוחך". לגבי הניצחון שלי על דודי סלע אמר טיפסרביץ': "הוא התקשה לשמור על יציבות לאורך המשחק ואני עשיתי את זה. זה היה המפתח לניצחון".

נובאק דיוקוביץ' סיכם את המפגש מול נועם אוקון: "מאוד הופתעתי ממנו. שיחקתי נגדו בעבר בטורניר צ'לנג'ר וניצחתי אותו בקלות. כאן הוא שיחק מול קהל ביתי וממש לא היה לו מה להפסיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully