וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צלחו את הסערה

13.2.2006 / 15:31

בתשעה שחקנים, בני לוד של יעקב הלל (שגם הורחק) חזרה מטירת הכרמל עם 2:3. ניצחון לאחי נצרת, הפועל רמת-גן וצפרירים מתאוששות

הפועל בני לוד, שהוגרלה באמצע השבוע מול מכבי ת"א, בסיבוב הבא של גביע המדינה, עלתה הערב למקום הראשון בטבלת הליגה הארצית, ושלחה תמרור הזהרה לטון קאנן.

חניכיו של יעקב הלל, יצאו למשחק חוץ קשה מול עירוני טירת הכרמל, שעוד לא ויתרה על חלום העלייה. בני לוד פתחה בבליץ וכבר בדקה ה-21 הוליכה 0:3. מוראד עליאן כבש צמד (3', 21'), ואחמד סבע הוסיף אחד בתווך (15'). דודי יאיר המקומי, צימק בדקה ה-31 בפנדל, ואבי בן סימון הוסיף שער בדקה ה-41, ודאג לצמק ל- 2:3. בדקה ה-44 הורחק שרון בורשטיין מלוד.

קצב האירועים הרצחני לא נגמר עם פתיחת המחצית השנייה, ובדקה ה-50 לוד כבר בתשעה שחקנים, אחרי הרחקתו של חאתם קראים. גם יעקב הלל הורחק ואפילו גם יו"ר לוד, חמאד אזברגה, אחרי שהיכה את יו"ר טירת הכרמל. עד הסיום טירת הכרמל לחצה על שערה של לוד המוכה, אבל לא ניצלה את יתרונה המספרי כדי להשוות. הניצחון המצוין העלה את לוד למקום הראשון בטבלה, אחרי שזו חלפה על פני אחי נצרת, שתשחק ביום שני.

בסיום המשחק פרצה קטטה המונית, בה נפצעו ארבעה אוהדים ושוטר. מחנות האוהדים יידו אבנים, כששמשת האוטובוס של לוד נופצה.

צפרירים חולון, המצויה תחת מפרק, ושקועה במעמקי הטבלה אחרי שנענשה בהפחתת 9 נקודות, הפתיעה בניצחון ביתי 0:2 על מכבי כפר קנא. לצפרירים כבשו אריק בן אדרת (52') ובריאן מן (69'). כפר קנא פיספסה הזדמנות לעלות ליתרון בדקה ה-12, כשאיימן חלאיילה מחמיץ פנדל.

עד הדקה ה-80, נערך ברחובות משחק משמים, בין בית"ר/שמשון להפועל מרמורק. בתוך שתי דקות כבשה בית"ר/שמשון צמד מרגלי חנא פרהוד, ועומר רפס. אורן סממה, רק צימק בתוספת הזמן, ובסיום, 1:2 לבית"ר/שמשון.

הפועל רמת-גן ממשיכה במסע ההתאוששות המרשים שלה. היום ניצחה הקבוצה במשחק ביתי, 1:2 את הפועל הרצליה המתדרדרת. נסים בן דוד הותיק, כבש את שני השערים לזכות רמת-גן, בדקות 43, ו-51. דימה פלץ מהרצליה, רק צימק בדקה ה-67. הקבוצה מהמכתש מצויה לאחר הניצחון, שתי נקודות בלבד מתחת לצור שלום, ולקו האדום.

במשחק בין שתי קבוצות ממרכז הטבלה, גברה עירוני קריית אתא על השקמה/רמת חן 1:2. כל השערים נכבשו במחצית השנייה. לקרייתיים המקומיים כבשו: יגאל אלקסלסי (51') וסטו יעקוביאן (72'). להשקמה: שרון גורמזנו (90').

במשחק יום שני, ניצחה אחי נצרת 1:3 את מכבי צור שלום. האורחים עלו ליתרון בדקה ה-8 משער של גיא לוי. נצרת חזרה במחצית השניה עם צמד של עבד מועייד (62, 76). גל גבע כבש את השלישי 8 דקות לסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully