וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד משקיע מתעניין בנתניה

ניר איסקוב

10.2.2006 / 14:26

קריצה מכיוון מיליונר רוסי לכיוון הקבוצה, שעדיין משתהה עם העברת הבעלות ליאמר. מכת הפצועים והמורחקים ממשיכה בסכנין

משקיע יהודי-רוסי מתעניין ברכישת מכבי נתניה. על-רקע המגעים התקועים להעברת המועדון לידי המיליונר היהודי-גרמני דניאל יאמר, הביע משקיע יהודי, המתגורר ברוסיה, רצון להשתלט על הקבוצה. כרגע, בנתניה מעדיפים לנסות למצות את המגעים עם יאמר, אך עם אלו יעלו על שרטון, לא מן הנמנע שהמגעים עם איל ההון היהודי-רוסי, שזהותו נשמרת בסוד, ייכנסו להילוך גבוה. בינתיים, אמור יאמר להיפגש עם הנהלת הקבוצה הנוכחית בתחילת השבוע הבא, במטרה לגשר על הפערים ביניהם.

מקורבו של יאמר, העיתונאי לשעבר ישעיהו פורת, פירט על המגעים: "דניאל מחכה לראות אם הדברים שהוא ציפה להם יתממשו, כלומר כיסוי חובות הקבוצה בסך 13.5 מיליון שקל. העירייה רצתה לעזור לשלם, אבל זה לא פשוט ואי-אפשר לעשות את זה. אם העירייה תשלם, ישנם חובות של הקבוצה עוד מ-96', בסך 12 מיליון שקל, שצריך לשלם עוד לפני החובות של ההנהלה הנוכחית. בינתיים, המגעים מתארכים ונמשכים. יאמר גם לא מוכן שאשר אלון יישאר בקבוצה כשותף שלו".

פפי קימוטו יוכל לעמוד לשירותו של ראובן עטר במשחק מחר מול בני סכנין (שבת, 16.55, שרטוב), לאחר שהבוקר (שישי) הוא עבר מבחן כשירות בהצלחה. טל בנין הפצוע יחמיץ את ההתמודדות, ואת מקומו בקישור האחורי צפוי לתפוס ליאונרד קופרניק. איברהים עבדול-ראזאק יחזור להרכב הפותח, אחרי שסופסל בשבוע שעבר. שלומי אדרי פנה אתמול לנשיא המועדון, אשר אלון, בבקשה לשדרג את שכרו.

הרכב משוער: אבי פרץ, עופר טלקר, דקל קינן, גולן חרמון, אסי וסיהון, ליאונרד קופרניק, אמיר טגה, ישראל זויטי, איברהים עבדול-ראזאק, אלן מסודי, פפי קימוטו.

קדוש שוב צריך לתמרן

בני סכנין מגיעה למפגש עם חמישה שחקנים חסרים, בדומה למצבה בשבוע שעבר נגד הפועל כפ"ס. מדובר בקפטן עבאס סואן (מורחק), נידאל חוג'יראת וסאלח חסארמה (מוצהבים), רמיק יז'רסקי (פצוע) וניקולה ולנטיץ', ששחרורו הבינ"ל טרם התקבל.

המאמן לופא קדוש, ששוב ייאלץ לתמרן, משתדל לשמור על אופטימיות: "אנחנו באים במצב לא טוב, אבל נוציא נקודות גם עם ההרכב השמרני. לא כל יום שחקנים יקבלו הזדמנות לעלות בהרכב, והם צריכים להראות לי שטעיתי שספסלתי אותם עד עכשיו". סכנין נמצאת מתחת לקו האדום, במרחק של 2 נקודות ממכבי פ"ת, המדורגת במקום העשירי.

הרכב משוער: מאיר כהן, עבד רבאח, אלירן חודידה, גבע ברקאי, שוקי נגר, חאלד חלאילה, אדריאן פיטו, אחמד קאסום, שאדי זבידאת, פסקל קונדופוני, יניב אברג'יל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully