וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבעה פיסטונים באולסטאר, גם ארינס בפנים

10.2.2006 / 14:00

פורסמו הסגלים של משחק הכוכבים, ויש מקופחים. גאסול ופארקר יערכו הופעות בכורה, הקומישינר בחר את ארינס כמחליף של אוניל הפצוע

ליגת ה-NBA פירסמה אתמול (חמישי) את המחליפים במערב ובמזרח במשחק האולסטאר הקרוב (בלילה שבין ראשון לשני הבא). אחרי שהחמישיות נבחרו על ידי האוהדים, את שאר העבודה עשו המאמנים. מכיוון שאחד מהשחקנים שאמור להופיע בחמישייה של המזרח, ג'רמיין אוניל, פצוע, הקומישינר דייויד שטרן הודיע כי מי שיתפוס את מקומו הוא לא אחר מאשר גילברט ארינס מהוושינגטון וויזארדס, הקלע החמישי בטיבו בליגה בהופעתו השנייה ברציפות באירוע.

חמישיית המזרח היא: אלן אייברסון, דווין וויד, לברון ג'יימס, ג'רמיין אוניל ושאקיל אוניל. המחליפים הם רביעיית הפיסטונים צ'ונסי בילאפס וריפ המילטון בהופעות בכורה, בן וואלאס וראשיד וואלאס, כריס בוש מטורונטו גם הוא פעם ראשונה אולסטאר, פול פירס מבוסטון ו-וינס קרטר מניו ג'רזי.

חמישיית המערב היא: סטיב נאש, קובי בריאנט,טרייסי מקגריידי, טים דאנקן ויאו מינג. המחליפים הם פאו גאסול בהופעתו הראשונה במשחק וכנבחר הראשון אי פעם של הגריזליס, הופעת בכורה גם לטוני פארקר. מלבדם: אלטון ברנד מהקליפרס, דירק נוביצקי מדאלאס, שון מאריון מפיניקס, ריי אלן וקווין גארנט.

הפתעה נרשמה כאשר מייקל רד, הצלף של מילווקי, הושאר בחוץ למרות עונה מצוינת שלו ושל הקבוצה. מי עוד נשאר בחוץ? שני השמות הבולטים במערב הם הרוקי המצוין של ניו אורלינס/אוקלהומה סיטי, כריס פול, וכרמלו אנתוני, הכוכב של הדנבר נאגטס, שהעלה את משחקו כמה מדרגות העונה. ריי אלן בפנים, פול ואנתוני בחוץ. יפה, יפה.

מאמן נבחרת המערב הוא אייברי ג'ונסון מדאלאס, שאמר: "הלוואי ויכולנו לקחת עוד שחקנים. יש הרבה טובים שנשארו בחוץ. אבל לצערנו אנחנו לא יכולים". ג'ונסון גם התייחס לעובדה שדטרויט שולחת יותר משני שחקנים, ארבעה ליתר דיוק, לסגל המזרח, לראשונה מזה שלוש שנים: "עם מה שהם עשו השנה, לא הייתי מתפלא גם לו נכללו בסגל חמישה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully