וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נצרת עילית - כפ"ס: המזל לפעמים הולך עם הרעים

10.2.2006 / 17:30

קומדיה של טעויות בהגנה של כפ"ס סידרה לנצרת עילית הבונקריסטית 0:1 מקרי (חריסטוב, 53), שהגיע בניגוד מוחלט למהלך המשחק

הפועל כפ"ס של אוחנה נראית טוב יותר, משחקת עם יותר בטחון, מגיעה ליותר הזדמנויות, אבל אחרי ניצחון מפתיע 1:2 בסכנין בשבוע שעבר, ההחמצות הרבות היום (שישי) בנצרת עילית איפשר לחבר'ה של איוניר לשדוד מהירוקים 3 נקודות בזכות בונקר חפור היטב וסדרת טעויות מביכה בהגנה של כפ"ס שסידרה להם 0:1 מקרי.
בדקה ה-53 החליט איתי שכטר למתוח איברים ולבדוק עם הדשא בצד של כפ"ס ירוק יותר. המהלך שלו באגף התחיל אפקט דומינו בין תאודוריקה, אבי איבגי, פאפו ומי לא, שבסופו גיאורגי חריסטוב, במשחקו השני בליגה, דחק ממילימטר עם השפיץ של הנעל.

אחרי המשחק שתי הקבוצות רחוקות 7 נקודות מהקו האדום, כאשר הפועל כפר סבא רואה אותו מלמטה, בעוד נצרת עילית, שעצרה רצף של שבעה משחקים ללא ניצחון, שומרת כעת על מרחק בטוח.


הפועל נצרת עילית: אושרי לוי; אבישי ז'אנו, אלירן אלקיים, עמי אזולאי, דודי פדלון, ולדימיר קוקול; גיירמו ישראלביץ', חיים בנון, איגור ינשבסקי, איתי שכטר; גיורגי חריסטוב.

הפועל כפר סבא: אבי איבגי, ולנטין תודוריקה, דוגלס דה סילבה, אלון חלפון, עמנואל פאפו, אביחי ידין, יעוזה אבובקרי, שלו מנשה, בן לוז, אבי כנפו, סמואל יבואה.

מהלך המשחק:

דקה 22: אבו בקרי בועט מ-22 מטר, אושרי לוי משמיט, כפי שעשה בשבוע שעבר מול הפועל ת"א, ושליו מנשה דוחק מקרוב, אבל היה באופסייד.

דקה 24: בן לוז יורה בעיטה חדה 20 מטר אלכסונית מהשער. הכדור חולף ליד העמוד.

דקה 27: כפר סבא מתחילה להיות יותר מסוכנת, וידין בועט מרחוק כדור שאושרי לוי קולט.

מחצית שנייה:

דקה 49: יבואה משתחרר מאלקיים ודוהר לרחבה, אבל הבעיטה השטוחה שלו לפינה הקרובה נבלמת על ידי הרגל של אושרי לוי.

דקה 53: גול! אחת ההתקפות הבודדות של נצרת עילית. איתי שכטר עושה עבודה טובה באגף ושולח כדור רוחב למרכז הרחבה, שם השוער אבי איבגי יוצא גרוע, ושחקני ההגנה מתקשים להרחיק כדור פשוט. לבסוף מגיע חריסטוב ותוקע שפיץ קטן ששולח את הכדור לרשת. 0:1 לנצרת עילית, שער ראשון לחריסטוב בישראל, במשחקו השני בלבד בארץ הקודש.

דקה 58: ראיוביץ' מקבל כדור ענק מעל לכל ההגנה האדומה, אבל השחקן מגלגל החוצה.

אחרי המשחק נשמע אלי אוחנה מאוכזב אך מפוכח. "בהרבה משחקים השנה כפ" שיחקה יותר טוב מהיריבות שלה ולא הצליחה להבקיע", אמר. "גם אחרי הגול וגם אחרי הגול היינו טובים יותר. שלטנו במחצית הראשונה בצורה מוןחלטת ואבי אביגי נפל פעם אחת על הדשא. זה מה שמסמל קבוצות שנמצאות בתחתית".

"אני לא בא בטענות, כי השחקנים עשו את המקסימום, וגם השער היה מטעות שלנו", הוסיף. ומה לגבי ההמשך? "המצב היה מאוד קשה גם לפני שבאתי, ונעשה את כל המאמצים כל עוד יש סיכוי, וגם אם כבר לא יהיה סיכוי. ואם לא יספיק אז נתכונן לשנה הבאה".

בצד השני ההקלה ניכרה בבירור על פניו של איוניר, שסוף סוף השיג ניצחון. כמו כן, הוא לא ניסה להכחיש את הרושם השלילי מקבוצתו "במצב שהקבוצה שלנו נמצאת היום, הדבר האחרון שאנחנו חושבים עליו הוא לשחק יפה", הסביר. "השחקנים נמצאים בלחץ אדיר, וזה פוגע ביכולת. אני מאוד שמח שהיום למרות יכולת רעה לפחות לקחנו את הנקודות. כל נקודה זה זהב מבחינתנו, ולכן אין לי שום ביקורת כלפי השחקנים, רק עידוד ובטחון. מכאן והלאה ננסה להתקדם ביכולת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully