וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבדו על עצמם

11.2.2006 / 22:35

הפועל ת"א גברה על הפועל ירושלים 63:70 והבהירה לה שיש גבול למשחקים שאפשר לשחק בהם גרוע ולנצח. אדלשטיין: "לא הגיע לנו"

קצת אחרי הניצחון הדחוק על ברי הבלגית בגביע יול"ב וקצת פחות אחרי משחקי הליגה האחרונים, בהם הפועל ירושלים לא שיכנעה, הערב (שבת) היא קיבלה את המכה, שאולי תעורר אותה לקראת המפגש מול לוטומטיקה רומא בשמינית גמר גביע יול"ב. בהפועל ת"א היו דיבורים לפני המשחק על הרכב מלא לראשונה העונה וזה קרה קצת יותר מדקה לסיום המחצית, כשהמנהל-שחקן דורון שפר עלה על הפרקט.

יו"ר הפועל ת"א, שאול אייזנברג, הסביר לפני המשחק שמאיר טפירו הוא האיש שעושה את ההבדל בין שתי הקבוצות. אז הפעם טפירו פתח חלש, כמו חברו הטוב הוראס ג'נקינס, שהירבה לאבד כדורים ברבע הראשון וסופסל בהמשך. מהצד השני, מרכוס האטן דווקא ידע להשאיר את הכדור בידיים והוביל את הפועל ת"א ליתרון 11:19 בסיום הרבע הראשון. ארז אדלשטיין לא מצא פתרונות ברבע השני, בו ברחו המארחים ליתרון 13:27.

רוג'ר מייסון ג'וניור היה היחיד שפגע בהפועל ירושלים, אבל בהפועל ת"א היו כמה אחרים שפגעו, כולל איגור סימין, שקלע שלשה והעלה ל-22:36. אדלשטיין, שחיפש להימנע משיא איבודים שלילי, שלח למגרש את גיא קנטור על חשבונו של ג'נקינס, אבל זה לא עזר לירושלמים להימנע מפיגור דו ספרתי במחצית, אותה סיימה הפועל ת"א ביתרון 26:40.

בתחילת הרבע השלישי נראה היה שהפועל ירושלים חוזרת למשחק, כשמריו אוסטין ומאיר טפירו הצליחו להוריד את הפיגור לשש נקודות בלבד. הפועל ת"א גילתה אופי, ג'נקינס המשיך לעשות שטויות והפעם עבירה טכנית, מריו אוסטין נפצע וירד לפרקט והפועל ת"א חזרה ל-10 נקודות הפרש, 46:56.

הסיפור חזר על עצמו גם ברבע האחרון. ירושלים צימקה למינוס חמש נקודות ושוב הסתבכה. הפעם היו אלה פציעה של מריו אוסטין, איבודים של איציק אוחנון ועבירה מכוונת של קוז'יקרו על מושון יעקוסי. מריו אוסטין והוראס ג'נקינס חזרו לקראת סיום כדי לנסות לתרום בכל זאת, אבל הפועל ת"א הייתה גדולה על ירושלים בכל פרמטר, למרות שרק שני שחקנים בשורותיה קלעו 10 נקודות ולאחד מהם קוראים מושון יעקוסי.

הפועל ת"א ניצחה 63:70 ובפעם הראשונה העונה, אפשר היה לשמוע קולות עידוד בהיכל נוקיה, בעוד שחקני מכבי ת"א חורשים במקביל את הפאבים של תל אביב, מבסוטים מהחיים.

קלעו להפועל ת"א: מרכוס האטן 30, מושון יעקוסי 11 ו-7 ריבאונדים, גילי מוסינזון ואיגור סימין 7 כל אחד, הרב למיזאנה 6, ארז כץ 4, רוג'ר פרינגטון 3, ג'רון רוברטס 2. דורון שפר שיחק 17 דקות ולא קלע.

קלעו להפועל ירושלים: מריו אוסטין 16 ו-10 ריבאונדים, מאיר טפירו 11, רוג'ר מייסון ג'וניור 10, הוראס ג'נקינס 8, תמאר סליי 6, גיא קנטור ועידו קוז'יקרו 4 כל אחד, ארז מרקוביץ' ואיציק אוחנון 2 כל אחד.

אדלשטיין: "אולי המועדון לא רגיל לרצף של 10 ניצחונות"

מאמנה של הפועל ירושלים ארז אדלשטיין אמר בסיום: "הפועל ת"א רצו יותר. זו קבוצה שתמיד גורמת לנו להיראות רע. לא הגיע לנו לנצח גם אם היינו גונבים את המשחק בכמה פעולות שלא קשורות לכדורסל. שמות לא מנצחים משחקים, צריך לרצות בכדורסל. אנחנו אחרי רצף של 10 ניצחונות, אולי המועדון לא רגיל לזה. יש לנו חצי גמר גביע ביום חמישי ויכולת כזאת לא תספיק".

אפי בירנבוים: "מבחינה הגנתית זה היה המשחק הטוב ביותר שלנו. בחצי הראשון השארנו את ירושלים על 26 נקודות. כמובן שאנחנו רוצים להשתפר, אנחנו עובדים חזק ויודעים את המגבלות שלנו. יש לנו עוד הרבה מה לשפר מבחינה התקפית, אבל זה רק המשחק השני בסיבוב השני. אנחנו מקווים שרצף הניצחונות ידחוף אותנו לעשות עוד הרבה דברים טובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully