וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא שברו את הסרבים

10.2.2006 / 19:09

הקהל עודד, אבל נבחרת הדייויס של סרביה פשוט טובה יותר. סלע ואוקון לא יכלו לטיפסרביץ' ודיוקוביץ', ומפיגור 2:0 יהיה קשה לצאת

קיווינו להפתעה של נבחרת הדייויס של ישראל מול נבחרתה של סרביה, אבל הבדלי הרמות ניכרו היום (שישי) ברמת השרון. יאנקו טיפרסביץ' גבר בארבע מערכות על דודי סלע 7:6 (7:4), 2:6, 6:0, 6:4, ונועם אוקון נראה טוב בשתי המערכות הראשונות מול נובאק דיוקוביץ' אבל סיים את ההופעה שלו בשלוש מערכות חלקות 7:6 7:6 6:2. קשה לראות את הנבחרת מתאוששת מפיגור 2:0, למרות שבזוגות אמורים אנדי רם ויוני ארליך להשיג ניצחון. בשבת (13:00) אמורים לשחק נגד אילייה בוזוליאץ ו-ויקטור טרוייצקי, שחקנים בני 19 בלי הרבה ניסיון.

סלע לא היה בשיאו

במערכה הראשונה היו לדודי סלע מספר הזדמנויות, אותן לא ניצל כדי לעלות ליתרון. סלע שבר לטיפסרביץ' ועלה ל-1:2, ושמר על הגשותיו על שבמצב 4:5 לטובתו שבר טיפסרביץ' חזרה. סלע שבר שוב, אבל עוד פעם ראה כיצד יריבו חוזר וגורר את המערכה לשובר שוויון. במצב זה כבר לא הסתדר סלע עם ההגשות של טיפסרביץ', שניצח 6:7 (4-7) במערכה.

במערכה השניה המשיך הסרבי את המומנטום ושבר ל-0:1, אבל מכאן סלע לא הביט לאחור. תוך משחק מצוין עם הגשות כף היד, כשהוא מחפה על משחק רשת בינוני והגשות חלשות, סלע שבר את יריבו שלוש פעמים וניצח בקלות במערכה - 2:6. המשחק הופסק במהלך המערכה לשבע דקות בשל פגיעה בידו של סלע, אבל למרות הדאגה, הטניסאי המשיך.

במערכה השלישית היה שינוי מומנטום מוחלט. טיפסרביץ' שבר מייד את ההגשה של סלע, עלה ל-0:3 ובשלב זה נראה היה שהישראלי כבר חושב על המערכה הרביעית. הסרבי זכה במערכה באופן נקי - 0:6.

את המערכה הרביעית פתח סלע בשבירה וביתרון 0:2, אבל בעיות ריכוז גרמו לו לבצע שגיאות, והסרבי לקח ארבע נקודות רצופות כדי להפוך ל-2:4. סלע הלא רגוע זרק את המחבט מספר פעמים על הרצפה בעצבנות. במצב של 3:5 הציל הישראלי שני כדורי משחק וצימק ל-5:4. המשחקון האחרון היה המרתק מכולם. סלע נלחם, הציל חמש נקודות משחק, אך לבסוף נכנע ליריבו - 6:4.

אחרי שתי מערכות, אוקון נשבר

נעם אוקון ניסה להשאיר לישראל סיכוי ריאלי לסוף השבוע. את המערכה הראשונה הוא הפסיד 7:6, למרות שבניגוד שהציג יכולת טובה מול הקהל הביתי ולא התרגש. היו לו אחוזים טובים בהגשה הראשונה, כלל כמה אייסים, ולאחר ששני השחקנים שמרו על משחקוני ההגשה שלהם, בשובר השוויון ביצע הישראלי מספר טעויות לא מחויבות שנתנו לדיוקוביץ' לברוח ל-2:7 וליתרון 0:1 במערכות.

במצב של 4:4 במערכה השנייה, דיוקוביץ' השיג את השבירה הראשונה של המשחק, אבל אוקון החזיר מיד בשבירה, והשניים שוב צעדו לשובר שוויון. אוקון נתן פייט, הפך פיגור 4:3 ליתרון 4:5 עם מיני ברייק, אבל אז הסרבי, שמדורג 127 מקומות דירוג מעליו, התאושש וניצח 6:8 בדרך ליתרון של שתי מערכות.

המערכה השלישית הייתה לפרוטוקול בלבד. אוקון איבד את הבטחון ונפל לבור של 5:0, ואחרי שלקח שני משחקונים הפסיד 6:2.

זו השנה השביעית של אוקון בדייויס. עד להיום החזיק אוקון במאזן של שבעה ניצחונות ביתיים. הוא הכריע את ההתמודדות מול דרום אפריקה ב-2001, הצליח להשוות מול הבריטים בשנה שעברה אבל נכשל מול דיוקוביץ', שפשוט היה טוב ממנו. מדובר בכוכב עולה בן 18 שהגיע בשבוע שעבר לחצי גמר טורניר זאגרב ומדורג 70 בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully