וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ציבונה בפנים, מילאנו ולובליאנה בחוץ

9.2.2006 / 22:35

ההפתעה של הקרואטים על פילזן סידרה לה את המקום השישי הטוב ביותר על חשבון לובליאנה. מילאנו עפה בגלל ההפסד לאולימפיאקוס

בית א

אולימפיה לובליאנה - בנטון 77:95

למרות שהביסה את קבוצתו של דייויד בלאט שסיימה רביעית, אולימפיה לובליאנה נפרדת מהיורוליג. בנטון הגיעה בלי ראמונאס שישקאוסקאס, פטר פופוביץ' ומרקו מורדנטה. הסלובנים פתחו כבר במחצית פער 17 נקודות שהחזיק עד הסיום. יותם הלפרין שיחק 35 דקות וקלע 7 נקודות (2 מ-4 לשתיים, 1 מ-2 לשלוש, 3 ריבאונדים, חטיפה אחת ו-5 אסיסטים. ראנייקו הוביל את קלעי לובליאנה עם 17 נקודות, סטרינגר הוסיף 14. דרו ניקולס הוביל את בנטון עם 18 נקודות.

א.א.ק אתונה - באמברג 65:51

במשחק חסר חשיבות ניצחה באמברג את היוונים בחוץ. דמונד מאלט הוביל את באמברג עם 13 נקודות, דרור חג'ג' לא קלע נקודה ב-4 דקות משחק.

טאו ויטוריה - שטראסבורג 54:80

טאו הבטיחה לעצמה את המקום הראשון עם ניצחון קליל על שטרסבורג. קורנל דוד הוביל את הספרדים עם 22 נקודות וטרוויס הנסן הוסיף 19. סטארוסטה קלע 16 לצרפתים שסיימו את המשחק בלי שום סל מחוץ לקשת.

ז'לגיריס קובנה - קליממיו בולוניה 86:81

בולוניה ניצחה את ז'לגיריס בקרב ראש בראש על המקום השני אחרי שהצליחה להפוך פיגור 63:52 ברבע השלישי לניצחון בסיום. 16 נקודות של טנוקה בירד לא עזרו לליטאים, כמו 15 של סראפינאס. 5 שחקנים בבולוניה קלעו בדאבל פיגרס: גרין 16, גאריס 14, מנצ'ינלי ולורבק 13 כל אחד.

בית ב'

ארמאני ג'ינס מילאנו - אולימפיאקוס 84:75

אולימפיאקוס ניצחה כמו גדולה במילאנו והבטיחה לעצמה את המקום החמישי בבית, למרות שכבר היתה בפיגור 10 נקודות במחצית הראשונה. הניצחון היווני שולח את ציבונה זאגרב לשלב הבא מהמקום השישי הטוב ביותר. תיוס אדני הוביל את אולימפיאקוס עם 17 נקודות וסייבוטיס הוסיף 15. ערב מצוין של שומפרט שקלע 25 נקודות באחוזים מצוינים (8 מ-9 לשתיים, 3 מ-6 לשלוש) מילאנו מסיימת עונה מאכזבת ביורוליג.

ציבונה זאגרב - אפס פילזן 49:60

ציבונה ניצחה בביתה את הראשונה בבית וסידרה למכבי את המקום הראשון גם בזכות ההפסד של וילנה. הקרואטים שסבלו מיכולת נוראה בשבועות האחרונים חזרו לנצח והבטיחו לעצמם את המקום החמישי בבית בזכות הניצחון של אולימפיאקוס במילאנו. כתוצאה מהניצחון שלהם אולימפיה לובליאנה מסיימת את דרכה ביורוליג. סקוני פן נתן ערב מצוין של 28 נקודות, 6 חטיפות ו-7 אסיטטים ולמעשה סחב את קבוצתו על הגב. פרקצ'ין הוביל את הטורקים עם 14 נקודות.

פרוקום סופוט - ריטאס וילנה 73:75

פרוקום סופוט סיפקה את ההפתעה של הערב כשניצחה את ריטאס וילנה, הקבוצה שהביסה בשבוע שעבר את מכבי ת"א. לסופוט היה סיכוי קלוש לעלות לפני המשחק וזה מה שהחדיר בפולנים מוטיבציה. בגלל תוצאות שאר המשחקים הפולנים יסתפקו בכבוד בלבד. סופוט הובילה כבר ב-10 נקודות אבל נגררה למשחק צמוד ברבע האחרון. בדקה האחרונה, במצב של נקודה לפולנים, איבד פרדריק האוס כדור גורלי שאיפשר לסופוט לברוח ל-3 הפרש שלמעשה הבטיח לה את הניצחון. יאגודניק הוביל את פרוקום עם 23 נקודות, ואדם וויצ'יק הפולני הוסיף 18 נקודות ו-6 ריבאונדים. יסאיטיס עם 19 ונילסן עם 17 הובילו את הליטאים.

* לואיס בולוק, הגארד של ריאל מדריד, האריך את חוזה בקבוצה עד 2009.

דירוג הקבוצות לקראת הטופ 16

דרג 1: טאו ויטוריה, מכבי תל אביב, מלאגה, פנתינייקוס

דרג 2: אפס פילזן, קליממיו בולוניה, צסק"א מוסקבה, ז'לגיריס קובנה

דרג 3: ריטאס וילנה, בנטון טרביזו, ברצלונה, ריאל מדריד

דרג 4: באמברג, אולימפיאקוס, אולקר, ציבונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully