וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד-הפועל ת"א: שי אבוטבול יחליף את באדיר

ניר איסקוב

10.2.2006 / 8:31

האדומים ינסו להרויח פעמיים בשבוע מאשדוד, שגברה על בית"ר בטדי. באדיר מוצהב, אשדוד תשמור על ההרכב מהניצחון בטדי

הפועל ת"א תנסה ליהנות בשבת (19:00, אצטדיון הי"א) עד תום משירותיה של מ.ס. אשדוד. ביום ראשון הפתיעו חניכיו של יוסי מזרחי בחוץ את בית"ר ירושלים, מה שאיפשר לאדומים להגדיל את הפער מהמקום השלישי לכדי 4 נקודות. ניצחון של הפועל בשבת, ואשדוד תהפוך ליקירת האוהדים באדום.

השניה בטבלה תחסר במשחק את וואליד באדיר המוצהב, כשאת מקומו בקישור האחורי צפוי למלא שי אבוטבול. איליה יברויאן, שהבקיע צמד בניצחון מול נצרת-עילית בשבוע שעבר, עשוי לזכות במקום בהרכב הפותח על חשבון עומר פרץ.

הרכב משוער: שביט אלימלך, ג'ון פנטסיל, שמעון גרשון, אסי דומב, יגאל אנטבי, שי אבוטבול, יוסי אבוקסיס, גיל ורמוט, ברוך דגו, אליניב ברדה, עומר פרץ (איליה יברויאן).

אשדוד "עם הפנים קדימה"

מאמן מ.ס. אשדוד, יוסי מזרחי, צפוי להמשיך לתת אמון להרכב שגבר בתחילת השבוע על בית"ר ירושלים בטדי. המשמעות היא שהבלם הניגרי אוצ'ה שריף יחמם גם השבוע את הספסל, בעוד שאייל אלמושנינו ואדיר טובול יתופקדו כבלמים. קיימת האפשרות שמשה אוחיון יועדף לבסוף בקישור על-פני עמנואל אביידה.

מאור פרץ, שיאייש את עמדת המגן השמאלי, אמר לקראת המשחק: "אני חושב שיש לנו משחק קשה, אבל אנחנו באים במומנטום טוב, אחרי שני ניצחונות. אם נשחק טוב, אני מאמין שננצח, למרות שהפועל ת"א קבוצה מצוינת. יש אווירה טובה בקבוצה, אנחנו בכושר טוב יחסית, ומקווים להמשיך בניצחונות שייתנו לנו עוד ביטחון. אנחנו עם הפנים קדימה".

הרכב משוער: סמי אג'יי, אמיר אלקריף, אייל אלמושנינו, אדיר טובול, מאור פרץ, יוסי אופיר, בלסינג קאקו, עמנואל אמביידה (משה אוחיון), חאבי גונזאלס, דוד רביבו, שי הולצמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully