וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה-מכבי פ"ת: ג'ובאניני צפוי לפתוח

ניר איסקוב

10.2.2006 / 8:16

מאמן מכבי פ"ת גיא לוזון טוען ששחקניו לא באופוריה אחרי הניצחון בדרבי: "לא תהיה שאננות". אסי משיח יחליף את סולי צמח המורחק

מעודדת מהניצחון היוקרתי שהשיגה בדרבי, תצא ביום שבת (17:00) מכבי פ"ת למשחק חוץ נגד בני יהודה. פ"ת, סגנית האלופה למי ששכח, מדורגת עשירית, ומרוחקת בסך הכל שתי נקודות מהקו האדום. אולי בגלל הנתון הזה, צרח אתמול המאמן גיא לוזון על חניכיו, שהתעכבו קלות בעלייה למגרש האימונים. היום (חמישי) הבהיר לוזון: "אני לא מפחד משאננות, והשחקנים לא באופוריה אחרי הניצחון בדרבי".

סולי צמח, שהורחק בשבוע שעבר, ייעדר, ויוחלף בקישור האחורי על ידי אסי משיח. הבלם הברזילאי מרסיו ג'ובאניני עשוי לרשום הופעת בכורה בהרכב בליגה, כשבמקרה כזה יחזור קובי גנון לעמדת המגן השמאלי ואילו נאור פסר הצעיר יאבד את מקומו ב-11 הראשונים.

הרכב משוער: אוהד כהן, איסמעיל עאמר, מראד מגמאדוב, מרסיו ג'ובאניני (נאור פסר), קובי גנון, אסי משיח, אנדרה קאלדיירה, סלים טועמה, סטניסלב דוברובין, עומר גולן, פטריק סופו.

אוהדי בני יהודה מחכים לאניימה

בני יהודה תחסר במשחק את הבלם יניב אלול המוצהב, שאת מקומו ימלא יאיר אזולאי. אסי בלדוט סובל ממתיחה במפשעה, אך ערך היום (חמישי) אימון מלא, וקרוב לוודאי שיעמוד לרשותו של המאמן ניצן שירזי.

לא ברור אם שירזי יבחר לפתוח בחוד עם משה ביטון, שהחלים מפציעה ממושכת, או עם כפיר אודי. אפרופו ביטון, היו"ר חזי מגן התייחס לפרסומים שונים, שלפיהם מכבי חיפה והפועל ת"א לוטשות עיניים לעבר החלוץ: "אני לא יודע מזה, ובכל מקרה, משה ביטון ישחק בבני יהודה גם בעונה הבאה", אמר. עשרות מאוהדי הקבוצה מתכננים להגיע הלילה לנמל-התעופה בן-גוריון, כדי לקבל את פניו של השוער הניגרי וינסנט אניימה, שעתיד לחזור מאליפות אפריקה. חוג האוהדים מתכנן מחווה נוספת לאניימה לפני המפגש בשבת, אז יוענק לשוער זר פרחים לרגל הולדת בתו בשבוע שעבר.

ביציעי האוהדים תיערך מגבית שתוקדש לרכישת אביזרי עידוד לקראת משחק החוץ של הקבוצה מול בית"ר ירושלים בשבוע הבא. בין אוהדי שני המועדונים שוררת מתיחות, עוד מהתקופה שבה הדריך אלי אוחנה את בני יהודה.

הרכב משוער: וינסנט אניימה, אלי אברבנל, ארנסט אטצ'י, יאיר אזולאי, רוני גפני, אימורו לוקמן, הרוויה קובאצ'ביץ', ראובן עובד, מאטה בטורינה, אסי בלדוט, משה ביטון (כפיר אודי).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully