וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניטז לא אוהב להפסיד

9.2.2006 / 16:59

מנג'ר ליברפול מראה סימני דאגה מההפסדים האחרונים של קבוצתו: "אנחנו חייבים להשתפר". מוריניו עונה להאשמות של ליברפול

רפא בניטז מודה שליברפול חייבת ללמוד מהנפילה בכושר שלה בתקופה האחרונה, אם היא רוצה להמשיך להתמודד על התארים באנגליה. ליברפול השיגה רק נקודה אחת בארבעת משחקיה האחרונים, והיא עומדת לפגוש את ארסנל בליגה במחזור הבא, את בנפיקה בשמינית הצ'מפיונס ואת מנצ'סטר יונייטד בסיבוב החמישי של הגביע האנגלי. "אנחנו צריכים לשנות דברים ולהשתפר, ללמוד מהניסיון. אם אנחנו רוצים לזכות בתארים, אנחנו צריכים לשלוט בסיטואציה".

מנג'ר צ'לסי ז'וזה מוריניו עונה לליברפול על הביקורת שהטיחו נגד אריאן רובן, אחרי המשחק בין הקבוצות. בניטז האשים את רובן ב"צלילה", שבעקבותיה הורחק ריינה. "בניטז הוא מאמן מעולה", אומר מוריניו, "ומאמנים גדולים הם אנשים אינטליגנטים. אז כשהם מפסידים לנו הוא צריך להתחיל לדבר על ריינה. ליברפול מפקפקת במוסר של השחקנים שלנו, אבל אני לא זוכר שבחודש מאי שעבר הם אמרו משהו, כשהכדור לא עבר את הקו והם רצו לשופט כדי להלחיץ אותו שיאשר את השער. כנראה אנחנו חיים בשני עולמות שונים. מתברר שרק האוהדים שלנו נותנים לנו את הכבוד הראוי לנו".

עוד בצ'לסי, ג'יאנפרנקו זולה, שנמצא באנגליה לקראת משחקה של מנצ'סטר יונייטד מול בנפיקה, הודה כי הוא היה מעוניין לחזור לצ'לסי ולשמש כמאמן קבוצת הנוער של המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully