וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נצרת עילית-כפ"ס: איוניר "יעשה חושבים" אם יפסיד

יצחק סולומון

9.2.2006 / 8:29

מאמן נצרת עילית חושש לקראת משחק התחתית המכריע של קבוצתו מול הפועל כפר סבא. אבי כנפו: "עם אלישע היה לנו חוסר מזל"

הפועל נצרת עילית תעלה מחר (שישי) בהרכב חסר למשחק התחתית החשוב מול הפועל כפר סבא, ללא הפצועים אייל בן עמי, אורן זיתוני, ישראל דרור וקובי נכטיילר. הקשר שחר סימנטוב שוהה ליד מיטת בתו החולה בבית החולים, והוא בספק למשחק. להרכב יחזרו המוצהבים אבישי ג'אנו ואיתי שכטר. החלוץ המקדוני, גיאורגי חריסטוב, יערוך הופעת בכורה בהרכב. כמו כן יחזור לסגל הסלובני ולדימיר קוקול, שנעדר בחודש האחרון עקב פציעה.

בנצרת עילית חוששים מהפסד שיסבך אותם עמוק בתחתית. "ניצחון ייתן לנו אוויר לנשימה", אומר הקפטן, אבישי ז'אנו, שאומר כי "זהו אחד המשחקים הכי חשובים שלנו העונה, משחק שיקבע לאן מועדות פני הקבוצה". ז'אנו קרא לאוהדים למלא את המגרש ולתמוך בקבוצה. הספונסר אבשלום נוריאל נענה לבקשת חוג האוהדים ויאפשר כניסה חופשית לילדים שיגיעו עם חולצות אדומות.

המאמן מוטי איוניר מצא את הסיבה לחוסר ההצלחות העונה: "אנשים מתעסקים בשטויות במקום בדבר העיקרי. אם לא נהיה מאוחדים ומלוכדים לא נצליח. בעונה שעברה כולם היו חברים, והשנה יש שחקנים שלא מדברים עם חברים שלהם לקבוצה. זה מצב לא נורמלי. בגלל שנאת אחים נחרבו משפחות ועמים. אני לא מצפה שיצאו לבלות ביחד, אבל על המגרש הם צריכים להיות אחים", אמר איוניר.

איוניר ציין כי במקרה של הפסד לכפר סבא, "נצטרך לעשות חושבים".
- זה אומר שתשקול להתפטר?
"חכה בסבלנות".

המנכ"ל יניב כהן מבטל את האפשרות שאיוניר יסיים את עבודתו במועדון. כהן: "אנחנו מאמינים במוטי ובמועדון. אנחנו רואים את מוטי מאמן כאן גם בשנים הבאות. גם במקרה של הפסד לכפר סבא לא יהיו זעזועים, אבל אני מאמין שהשחקנים יעשו את העבודה והנקודות יישארו בבית".

"עם אלישע היה לנו חוסר מזל" (ניר איסקוב, מערכת וואלה!)

הפועל כפ"ס קיבלה זריקת מרץ אחרי הניצחון על בני סכנין בשבוע שעבר, שיה משחק הבכורה של אלי אוחנה על הקווים. הקבוצה ממשיכה לנעול את הטבלה, במרחק 7 נקודות מחוף מבטחים, אולם ניצחון ביום שישי, ומשימת ההישארות כבר לא תהיה בגדר נס.

אייל משומר ולירון זרקו הפצועים ייעדרו מהמשחק, כשאת הראשון אמור להחליף ולנטין תודוריקה, בעמדת המגן הימני. מלבד השינוי הכפוי, נראה כי אוחנה יתן קרדיט להרכב שפתח בשבוע שעבר.

החלוץ אבי כנפו, מהבולטים בקבוצה, התייחס להשפעת חילופי המאמנים: "יש אווירה טובה בקבוצה. גם אלי וגם אלישע הם מאמנים טובים, אבל עם אלישע היה לנו חוסר מזל, ובכל המשחקים שהפסדנו מאז שהגעתי לקבוצה הגיעו לנו הרבה יותר נקודות. כשמחליפים מאמן זה עושה זעזוע, ואלי הוא גם מאמן טוב שיש הרבה מה ללמוד ממנו. תמיד הייתה לנו את האמונה שאפשר להישאר בליגה, וברור שגם אלי אמר שהכל פתוח. יש עוד 13 משחקים, ו-39 נקודות זה הרבה מאוד".

לקראת מחר הוסיף כנפו: "זה משחק חשוב, שאסור לנו להפסיד בו. אם ננצח, נסבך גם את נצרת-עילית בתחתית. אני מקווה לחזור יותר טוב להפועל ת"א בעונה הבאה, ולהישאר בליגה עם כפ"ס".

הרכב משוער: אבי איבגי, ולנטין תודוריקה, דוגלס דה-סילבה, אלון חלפון, עמנואל פאפו, אביחי ידין, יעוזה אבובקרי, שלו מנשה, בן לוז, אבי כנפו, סמואל יבואה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully