וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנחנו לא צריכים להתנצל על הישגינו"

9.2.2006 / 13:24

ארז אדלשטיין מוחה על חוסר הפירגון להפועל ירושלים, מודה שתקרית ג'נקינס וטפירו השפיעה על השחקנים ויוצא נגד החוק הרוסי

ארז אדלשטיין לא רגוע. מאמן הפועל ירושלים לא אהב, בלשון המעטה, את תגובות התקשורת לניצחון של קבוצתו על ברי - 75:81, שבעקבותיו עלתה הקבוצה לרבע גמר גביע יול"ב.

"אנחנו לא צריכים להתנצל בפני אף אחד על הישגינו", אמר אדלשטיין בראיון לגלי צה"ל. "השגנו 25 ניצחונות ב-30 משחקים העונה. יש בארץ פנינה שנקראת הפועל ירושלים, וחבל שאנשים כאן לא מפרגנים. כאן כל הזמן מחפשים רק מה לא טוב. אנחנו עסוקים רק בנגטיביות. בימיי כפרשן נתתי תמיד שיעור באיך מפרגנים וחבל שאחרים לא עושים כמוני".

המאמן הודה כי תקרית טפירו וג'נקינס השפיעה על השחקנים: "אי אפשר להגיד שזה לא הסיח את דעתנו, אבל חשוב להבהיר: לא מדובר כאן בטפירו מול ג'נקינס. מה שקרה יכול לקרות בין כל שחקן בקבוצה. הייתה התלהטות רוחות שנרגעה. שיתוף הפעולה בקבוצה מוצלח, אנחנו הקבוצה שמסרה הכי הרבה אסיסטים ביול"ב קאפ וזה לא מקרי. היום טפירו וג'נקינס מחליקים כאפות ידידותיות אחד עם השני. אתמול הוראס קלע את הסל המכריע, אבל במשחק הבא, כשמאיר יצטרך לקחת את הזריקה - הוא יחבק אותו".

אדלשטיין התייחס למשחק ברבע הגמר מול רומא, אותה פגשה ירושלים פעמיים בבית המוקדם: "ברור שיהיה משחק קשה, אבל יש לנו קהל נפלא, שאני מאמין שנקבל ממנו את העידוד הדרוש".

אדלשטיין חיזק את דברי המאמנים שהביעו התנגדות לחוק הרוסי: "מה שמביש היא העובדה שמנהלים בארץ את הכדורסל אנשים שלא מתייעצים במאמנים. עם חוק כזה בלתי אפשרי לנהל משחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully