וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר: "שלא יפנו לשחקנים שלי"

9.2.2006 / 13:06

בראיון לגל"צ לא הכחיש יעקב שחר שהעביר מסרים לגרנט: "אם אני רוצה להגיד לו משהו, אני אומר לו את זה". הנשיא תוקף את אוהדי הקבוצה

יעקב שחר התראיין היום (חמישי) ב"עושים ספורט" בגלי צה"ל והתייחס לאירועים שסובבים את קבוצתו בתקופה האחרונה. לידיעה שנשיא מכבי חיפה ביקש ממאמן הפועל ת"א בשנה הבאה, אברהם גרנט, ש"לא ייגע בשחקנים של מכבי חיפה", הגיב שחר: "אני לא צריך להעביר מסרים לאברם. אנחנו חברים טובים, אנחנו נוהגים להיפגש, ואם אני רוצה להגיד לו משהו - אני אומר לו אותו".
שחר הוסיף כי "כשאני מקיים משאים ומתנים עם שחקנים, גרנט יודע מה זה אומר, ואני לא צריך להגיד לו בדיוק מה אני חושב על זה, זה ברור".

"אני מעולם לא פניתי לשחקנים בזמן שהיו תחת חוזה בקבוצה אחרת, ולכן אני לא רוצה שיפנו לשחקנים שלי", אמר נשיא האלופה, שסיפר שהוא וגרנט דנו בעתידו של מיכאל זנדברג: "סיכמנו שנתייחס לנושא הזה בסוף העונה". כשהוזכרה לשחר פרשת החתמת מסודי הוא אמר כי "זה לא המקרה, נתניה פנתה אליי".

לגבי שריקות הבוז של אוהדי הקבוצה לעבר ניר דוידוביץ' אמר שחר: "אני לא אוהב שאוהדים שורקים בוז לשחקנים שלהם. אני מעריך את ניר, וההתנהגות שלו היא חלק לגיטימי ממשא ומתן".

שחר אף התייחס להצעה להגביל את תקציבי הקבוצות ולהציב תקרת שכר, ואמר: "אני מאז ומתמיד התנגדתי לרעיונות האלה, אי אפשר להגביל קבוצות לגבי שכר, לא של זרים ולא של ישראלים". על החשש שלו מהכסף הגדול של הבעלים החדשים בליגת העל אמר שחר: "אין לי מה לפחד, בינתיים אנחנו במקום הראשון בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully