וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיובן: "מעניין אם פיל ג'קסון חולם עליי בלילה"

9.2.2006 / 10:59

מאמן הלייקרס האשים לאחר ההפסד 102:87 למאבריקס את בעלי דאלאס בהפעל לחץ על השופטים, וקיבל תשובה: "כנראה שחדרתי עמוק לליבו"

פיל ג'קסון פתח חזית חדשה: מארק קיובן, בעלי הדאלאס מאבריקס. ג'קסון האשים לאחר הפסד הלוס אנג'לס לייקרס לדאלאס בלילה שבין שלישי לרביעי בכך שהוא מפעיל לחץ לא הוגן על השופטים: "אני יודע שלא נוח להם להגיע לשפוט כאן, כי הוא צופה בקלטות המשחק ושולח אותן להנהלת הליגה. זה גורם להם להיות עצבניים", אמר ג'קסון.

קיובן, כמו קיובן, לא נשאר חייב ואמר בבלוג שלו: "משום מה, חדרתי בצורה כל כך עמוקה לליבו של פיל, שבכל פעם שהוא מגיע לכאן, יש לו משהו לומר עליי ועל הקבוצה. אני תוהה אם הוא חולם עליי בלילות. אוקיי, לא תוהה - סקרן לדעת".

קיובן פתח את המונולוג בעקיצה: "פיל ג'קסון שייך לי (I own Phil Jackson בתרגום חופשי), אבל לא מילולית, כי במציאות הוא שייך לג'יני באס (בתו של בעלי הלייקרס, בת זוגו של ג'קסון). איך יכול מאמן שזכה בכל כך הרבה תארים בליגה למצוא דווקא בי דמות כה מאיימת? ברור לכולם שהשופטים לא הרגישו מאוימים אפילו לרגע. שידאג מהחוק החדש, לפיו שחקן שמקבל 16 עבירות טכניות מורחק אוטומטית ממשחק על כל טכנית נוספת. אני חושב שבזה הוא צריך להתרכז, לא בי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully