וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה מתכוונת להמליץ להעמיד את גאידמק לדין

9.2.2006 / 9:27

כך מפרסם "ידיעות אחרונות". גאידמק: "דיווח מוטעה של עיתונאי מושחת". הבוס של בית"ר יכנס את שחקניו בערב ויודיע שהוא נשאר

מקורות בכירים במשטרה מסרו אתמול (רביעי) ל"ידיעות אחרונות", כי היאחב"ל (יחידה ארצית לחקירות בינלאומיות) מתכוונת להמליץ להעמיד לדין את [[ארקדי גאידמק]], בעלי קבוצת הכדורגל של בית"ר ירושלים והספונסר הראשי של קבוצת הכדורסל של הפועל ירושלים, בחשד כביכול להלבנת הון והעלמת ראיות. ועם זאת, המלצת המשטרה לא מחייבת ומי שאמור להגיע להחלטה הסופית אם להעמיד את גאידמק לדין או לסגור את התיק היא פרקליטות המדינה.

הפרשה החלה להיחקר על ידי היאחב"ל לפני כשנה. על פי החשד, בסניף בנק הפועלים ברחוב הירקון בתל אביב בוצעו לכאורה הלבנות הון בהיקף של מיליוני דולרים על ידי מיליונרים יוצאי מדינות ברית המועצות לשעבר, ובהם, על פי החשד, גאידמק.

מבחינה ספורטיבית, כתב אישום עלול להיות מכה ניצחת על בית"ר ירושלים, בה השקיע גאידמק כספים רבים בהבאת שחקני רכש העונה, וגם על הפועל ירושלים, שאותה מממן המיליארדר. גאידמק העלה את תקציב בית"ר העונה מ-22 מיליון שקל ל-70 מיליון שקל, תוך שהוא גורם להעלאת שכר השחקנים הממוצע בעונת 2005/06. פרישה שלו מבית"ר תגרום להתמוטטות כלכלית של הקבוצה.

גאידמק אמר בתגובה בגלי צה"ל: "אני שמח על שיתוף הפעולה עם המשטרה, שעושה את עבודתה נאמנה. הדיווח הוא מידע מוטעה ושקרי של עיתונאי מושחת. כשהמשטרה תסיים את החקירה, היא לא תמצא דבר". הוא נחקר בשעות אלה (בוקר יום חמישי) שוב.

משה בוקר מ"הארץ" מוסיף, כי ברשימת עשרת המרוויחים הגדולים בליגת העל, ארבעת הראשונים הם מבית"ר ירושלים. עלותו של דויד אגאנסו, הספרדי שהגיע לאחרונה, היא 3,740,000 שקל ברוטו לעונה, אחריו הצרפתי ז'רום לרואה (3,240,000), גל אלברמן (2,300,000 שקל) ופבריס פרננדז (2,205,000). במקום החמישי רוברטו קולאוטי ממכבי חיפה - 1,600,000 שקל.

ניר איסקוב מוואלה! ספורט מוסר: הבעלים ארקדי גאידמק זימן את השחקנים ואנשי המועדון לשיחה במסעדת "קנלה" במרכז ירושלים, שבה אמור המיליארדר להבהיר כי הוא נשאר במועדון, חרף הפרסומים על כך שצפוי להיות מוגש נגדו כתב אישום, בחשד כביכול להלבנת הון והעלמת ראיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully