וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מהפכה במדריד"

9.2.2006 / 8:41

ה"מארקה" מתעלל בריאל, אחרי ה-6:1 לסראגוסה בגביע: "השחקנים נראו כמו דמויות מסרט מצויר". קסיאס: "השישייה הראשונה שלי"

זה, אמנם, רק גביע. ברצלונה הודחה, מילאן הודחה, למעשה באף מקום באירופה מלבד באנגליה לא מסתכלים על זה יותר מדי. אבל זה לא אומר שקבוצה צריכה להרשות לעצמה להתבזות כפי שעשתה ריאל מדריד, שחטפה שישייה מסראגוסה בתבוסה 6:1 במשחק הראשון בחצי גמר הגביע בספרד.

"מהפכה במדריד" זועקת הכותרת הראשית ב"מארקה" הבוקר (חמישי). "השחקנים נראו כמו דמויות בסרט מצוייר. זה היה פיאסקו, עלבון לריאל. סראגוסה עלתה רעבה במיוחד ולא השאירה סיכוי לקבוצה שמתיימרת לשחק ברמות הגבוהות של אירופה. התוצאה אולי גבוהה, אבל יכולה הייתה להיות גבוהה עוד יותר".

בסיום מצטט העיתון, גם מתוך נימה של לעג מוסווה, את המאמן, חואן ראמון לופז קארו, שאמר לאחר המשחק: "תיאורטית עדיין יש לנו סיכוי. בגומלין ננסה לתקן את הרושם". העיתון משבח את דייגו מיליטו, גיבור הניצחון, שכבש רביעייה.

קארו הודה שקבוצתו לא הייתה במגרש. "הם היו טובים יותר, ראשונים לכל כדור והעלימו אותנו לגמרי. אנחנו מקווים להתאושש במהרה".

איקר קסיאס, השוער שנאלץ להוציא את הכדור מרשתו שש פעמים, מתוודה שזו הפעם הראשונה בקריירה שלו שהוא מקבל שישייה: "אולי במשחקי אימון, למרות שאני לא מצליח לחשוב על אחד כזה, אבל בטח שלא במשחק רשמי. זה היה המשחק הכי גרוע העונה, אין ספק. זה היה בלתי אפשרי לעצור את סארגוסה. אנחנו עדיין יכולים לחלום על נס במפגש השני. הקהל יהיה איתנו, הכל יכול לקרות בכדורגל".

עוד בספרד, ולנסיה נקנסה ב-6,000 יורו בעקבות התקרית שבה שופט נפגע בראשו במהלך משחק הגביע מול דפורטיבו לה קורוניה. ההתאחדות הספרדית הגדירה את האירוע (שבעקבותיו נאלץ השופט לעצור את המשחק) כ"רציני מאוד", והטילה על הקבוצה את הקנס המקסימלי.

בבחירות לנשיאות אספניול נבחר דניאל סנצ'ז ליברה, שימשיך בתפקיד בחמש השנים הקרובות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully