וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומרו חוזר לרמת השרון

שגיא ניר

9.2.2006 / 12:03

הזר מונצואלה יחליף את טרנס שאנון הפצוע שעשוי לחזור לסגל במידה ויחלים. רוני בוסאני: "לא הכל קם ונופל על שחקן אחד"

הפציעה של טרנס שאנון ביום ראשון לא השאירה את רמת השרון זמן רב ללא כח משמעותי בעמדת הפנים. קבוצת התחתית חתמה על חוזה עם שחקנה בעונה שעברה, הקטור רומרו, שיצטרף לקבוצה לאלתר. "הוא חזר בתשובה", אמר מאמן רמת השרון, רוני בוסאני. "בשנה שעברה הוא עזר לנו ועשה מספרים יפים, אבל לא הכל קם ונופל על שחקן אחד".

רומרו, שינחת בארץ ביום חמישי, הוא הזר החמישי של הקבוצה. הוא יכנס למשבצת של שאנון שיעדר כחודש בשל הפציעה בשריר הירך האחורי, אך קיימת אפשרות שעם החלמתו של שאנון ישתפו השניים פעולה בקו הקדמי, כנראה על חשבונו של פטריק אוקאפור. "לא יהיה נכון לקבל החלטה עכשיו", התייחס בוסאני לנושא.

צרופו של רומרו, אחד משחקני הפנים הטובים בישראל בשנים האחרונות, הוא חיזוק משמעותי מאוד לרמת השרון לקראת המשך המאבקים בליגה. רומרו (26, 202), קלע בעונה שעברה 24.6 וקטף 10 ריבאונדים למשחק, והיה הגורם המרכזי בהישרדות הקבוצה בליגת העל. הזר הונצואלני ניסה הקיץ להשיג אזרחות ספרדית כדי לשחק בולנסיה, אך כשל, ועבר לשחק בקוריאה. בתקופה האחרונה הוא ניהל משא ומתן עם יריבת רמת השרון לתחתית, הפועל תל אביב.

יונתן שולדנברנד, שמכסת הדקות שלו עלתה בתקופה האחרונה, סובב את קרסולו באימון והוא בספק למשחק ביום ראשון מול עירוני נהריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully