וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוקי קרח: בעיית הימורים

8.2.2006 / 17:42

עוזר מאמן פיניקס מואשם בכך שניהל רשת הימורים, בה השתתפה גם רעייתו של המאמן, וויין גרצקי, ושישה שחקנים בליגה. המשטרה התערבה

פיניקס - שיקאגו 3:1

המשחק עצמו, בו ניצחו הבלקהוקס 1:3 קבוצה שתשומת הלב שלה לא ממש התרכזה בהתמודדות, עמד בשולי העניינים. מה שריכז את תשומת הלב במדבר באריזונה הייתה השעייתו של עוזר מאמן פיניקס, ריק טושה, בשל חקירת משטרה בדבר הימורים לא חוקיים שהשתתף בהם. ההימורים לא היו על הוקי קרח, אבל החשד הוא שטושה מימן רשת שהשתתפו בה, בין היתר, שישה שחקנים מהליגה וגם רעייתו של המאמן, ויין גרצקי.

לבקשת הקומישינר, גארי בייטמן, טושה לא נכח במשחק. בהודעה רשמית של הקבוצה נאמר כי "טושה טס מזרחה לדון עם הקומישינר בעניינים שונים".

גרצקי הודה שהראש של שחקניו לא היה במגרש: "לא שיחקנו טוב, אבל תחת הנסיבות, עשינו את המקסימום", אמר.


מונטריאול - בפאלו 3:2

ניצחון מספר 35 לסייברס, שהושג בעיקר בזכות צמד של מקסים אפינוגנוב, שהבקיע את השני שלו 30 שניות בתוך ההארכה, וקירב את בפאלו בעוד צעד אל הפלייאוף. אפינוגנוב ודרק רוי העלו פעמיים את הסייברס ליתרון, כריסטופר היגינס ואלכסי קובאלב הישוו. שער הניצחון הובקע ביתרון בן שני שחקנים, לאחר השעיות של סאקו קויבו וסטיב בז'ן. ומי נכנע, סוף סוף? כריסטובאל הואט, שבשני המשחקים הקודמים במונטריאול שמר על רשת נקיה.


וושינגטון - פלורידה 5:0

רוברטו לואונגו, ידיד המחלקה, עבד קשה על שאטאאוט, כשרשם 44 עצירות, ובצד ההתקפי השתגע ג'ון סים, שהבקיע שלושער ומסר אסיסט אחד. היה זה כובע-קסם (חה חה, מצאנו תרגום ל"האט טריק". מעפאן, אבל תרגום) ראשון לסים, שהגיע מפילדלפיה לפני מספר שבועות. יוראי קולניק עם שער ואסיסט, ג'ו ניוונדיק עם החמישי לפלורידה.


טורונטו - אטלנטה 1:4

אדי בלפור דאג בצד ההגנתי לשמור על רשת כמעט נקיה, ובהתקפה התעוררו אלכס פוניקארובסקי, דארסי טאקר, קייל וולווד ובראיין מק'קייב ודאגו לנצח את המשחק עבור טורונטו. בלפור בן ה-40 נכנע רק פעם אחת, למריאן הוסה, נמצא בעונה מדהימה ואמר: "אני יכול לראות היטב את הפאק".


ניו ג'רזי - טמפה ביי 4:7

הדווילס ממשיכים במסע הנצחונות ולא נבהלו גם מג'ון גרהאם ומהלייטנינג, שהגיעו בכושר מצוין למשחק. שתי הקבוצות נעולות בקרב צמוד במקום השישי לפלייאוף במזרח. שער ושלושה אסיסטים לסקוט גומז, אחד וצמד בישולים לפטריק אליאס וצמד ובישול לג'יימי לנגרברונר. ניצחון ו-31 עצירות למרטין ברודור, שאמר: "שיחקנו ממש טוב".


מינסוטה - לוס אנג'לס 1:5

גם הויילד נותנים הצהרה קצת לפני פגרת האולימפיאדה. זה היה הערב של מריאן גאבוריק ופסקל דופואה, עם צמד אישי ואסיסט כל אחד. מי שדאג לשער החמישי היה בראיין רולסטון, שהכין שני אסיסטים בנוסף לשער שכבש. הקינגס לא איימו יותר מדי, ומני פרננדז רשם רק 19 עצירות.


קולורדו - אדמונטון 2:5

אלכס טנגוואי עם שער ושני אסיסטים, מילאן היידוק עם שער ואסיסט וג'ו סאקיק עם שני בישולים משלו עמדו במרכז הניצחון. האווס, שהגיעו מ-0 מ-15 בפאוור פליי במשחקים האחרונים, הבקיעו שני שערים בעודף שחקן. מייק מוריסון רשם 30 עצירות בשער האוילרס, אבל העזרה שקיבל מהחברים היתה די שערורייתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully