וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: אולקר בטופ 16

8.2.2006 / 20:10

לאחר שניצחה בקרב ראש בראש על המקום החמישי את סיינה. מלאגה ניצחה באורטז ושמרה על המקום הראשון. פאו ניצחה במדריד

המחזור האחרון בשלב הבתים ביורוליג החל כבר הערב (רביעי) עם משחקי בית ג'.

אולקר - סיינה 71:74

המאבק הגדול של המחזור התרחש באיסטנבול שם אירחה אולקר את סיינה בקרב ישיר על המקום החמישי והאחרון לטופ 16. מירסאד טורצ'אן חזר לשחק אצל הטורקים אחרי שנעדר משלושה משחקים בגלל פציעה. אולקר הובילה לכל אורך המשחק ופתחה פער 10 נקודות שהחזיק עד הרבע הרביעי, אז הצליחו האיטלקים לחזור למשחק להוריד ל-71:73 דקה לסיום אבל זה היה כבר מעט מדי ומאוחר מדי. המצטיין במשחק היה מרכוס הייסליפ שהוליך את רשימת הקחלעים עם 25 נקודות (5 מ-7 לשלוש). טורצ'אן הסתפק ב-5 נקודות. רימאס קאוקינאס, אקס גליל עליון, הוביל את סיינה עם 19.

פו אורטז - מלאגה 68:53

פו אורטז היתה מחצית אחת בתמונת הסיכויים לסיים במקום השישי הטוב ביותר כשהובילה במחצית על מלאגה. אבל הקבוצה הספרדית ניצחה את המשחק, רשמה ניצחון 12 ברציפות ושיריינה לעצמה את המקום הראשון. ניצ'ביץ' הוביל את מלאגה עם 15 נקודות, הרמאן ורודריגז הוסיפו 12 כל אחד. לוקס הוביל את אורטז, שאף אחד משחקניה לא עבר את 10 הנקודות, עם 9. אורטז קלעה 20 נקודות במחצית השניה.

פרטיזן בלגרד - צסק"א מוסקבה 92:79

במשחק חסר חשיבות ניצחה צסק"א מוסקבה את האחרונה פרטיזן בלגרד בחוץ. טרייג'ן לנגדון הוביל את הרוסים שקיבלו 5 שחקנים בדאבל פיגרס עם 19 נקודות. וונטרפול ופפלוקאס הוסיפו 14 כל אחד. סופוט קלע 20 לבלגרד.

ריאל מדריד - פנאתינייקוס 90:73

במשחק שחתם את המחזור הביסה פנאתינייקוס שנמצאת בכושר מצוין את ריאל במדריד. פאו מסיימת במקום השני, ריאל ברביעי. סאקוטה הוביל את היוונים עם 17 נקודות, באטיסט וספאנוליס קלעו 13 כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully