וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורת לעגיב: "כסף עד יום א', או שהמניות עומדות למכירה"

ניר איסקוב

8.2.2006 / 23:55

כונס הנכסים, עו"ד שי פורת, התרה בפני רפי עגיב שאם עד יום א' לא יפקיד 1.95 מיליון ש"ח בקופת ההוצל"פ, מניותיו בהפועל ת"א יימכרו

"אם רפי עגיב לא יפקיד סכום של 1.95 מיליון שקל, כפי שנדרש על-ידי בית-המשפט המחוזי, עד יום ראשון הקרוב, אני ככל הנראה אפרסם ברבים כבר בשבוע הבא שמניותיו בהפועל ת"א עומדות למכירה". כך הבהיר היום (רביעי) עו"ד שי פורת, כונס הנכסים האמון על מניותיו של עגיב, אשר מחזיק בשישית (16.67 אחוז) ממניות המועדון.

בכך נענה עו"ד פורת לבקשת תובע ההתאחדות, עו"ד שלום אבן-עזרא, לאפשר לעגיב לשלם את הסכום עד תחילת השבוע הבא, לפני שיעמיד את מניותיו למכרז.

בניגוד לפרסומים שונים, בית-המשפט המחוזי בת"א אמנם הורה אתמול על מתן צו עיכוב זמני להחלטה לפתוח בהליכי הוצאה לפועל נגד עגיב, אך התנה זאת בהפקדה של 1.95 מיליון שקל מצדו בתור פיקדון – סכום שטרם הועבר על-ידו. על-כן, המניות נמצאות ברשותו של עו"ד פורת, ובכל מקרה, גם אם עגיב יפקיד את הסכום, הרי שמדובר על עיכוב הליך ההוצאה לפועל נגדו, ולא על ביטולו.
בשיחה עם וואלה! ספורט, סיפר עו"ד פורת: "כרגע, אני נמצא לקראת סיום איסוף נתונים, מאזנים ודו"חות כספיים של הפועל ת"א. אם אני מוכר את המניות של עגיב לצד שלישי, ולאו דווקא לחברת 'כתר', אני צריך לספק לו נתונים שיאפשרו לו להעריך את מה הוא קונה. הקונה שלי יהיה מי שיציע את המחיר הגבוה ביותר, בכפוף להסכמים הפנימיים שבין בעלי המניות, 'כתר', משה תאומים, מוטי אורנשטיין ורפי עגיב עצמו. הואיל ואני בא בנעליו של עגיב, כל זכויותיו וחובותיו חלות עליי, ואני צריך לתת זכות סירוב שמגיעה לבעלי המניות, לפני שאני מוכר את המניות. יש להם את הזכות להשוות את ההצעה לקנייה ליתר ההצעות. לי, בכל מקרה, יש את החובה למכור את המניות במחיר הגבוה ביותר".

כזכור, כל הפרשה החלה לאחר שהרשות לבקרת תקציבים גילתה כי בטוחות בסך 3.9 מיליון שקל שהפקיד עגיב לתקציב הפועל ת"א לעונת המשחקים 2003/4, הן חסרות תוקף. כתוצאה מכך ביקש עו"ד אבן-עזרא לפתוח בהליך הוצאה לפועל נגד עגיב, שהביע התנגדות למהלך, אך נדחה בחודש שעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully