וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטר חוזרת? לא לפי לוקה טוני

8.2.2006 / 13:44

חלוץ פיורנטינה מארח את אינטר ויובנטוס את פארמה. באקיני עלול להיות מושעה לצמיתות. זולה עשה קאמבק וכבש צמד

שבוע לפני משחק העונה באיטליה בין יובנטוס לאינטר, תתארח הערב אינטר במשחק לא פחות חשוב, בפירנצה, אצל פיורנטינה. הנראזורי שפתחו בשבועות האחרונים פער של 6 נקודות על פני היריבה העירונית, מילאן, מביטים למעלה ועדיין לא נואשו מהנסיון להדביק את יובה במאבק על האליפות.

פיורנטינה, מצידה, מביטה מטה בדאגה, ורואה את רומא שנמצאת בכושר מצויין, מזנבת בה ומצטרפת למשחק התופסת כשהמטרה- המקום הרביעי המוביל לליגת האלופות. שתי הקבוצות ניצחו במחזור סוף השבוע בתוצאה זהה, 0:1, אינטר את קייבו, ופיורנטינה את לצ'ה.
למרות המשחק הקשה, הצהיר צ'זארה פראנדלי, מאמנה של פיורנטינה שהוא הולך על ניצחון, אבל לא שכח להחמיא ליריבה: "ראיתי אינטר מהירה ומאוזנת מול קייבו, ונצטרך לסגור את הרווחים בין הקישור להגנה. התנועה של החלוצים והפעולות ההגנתיות שלנו יהיו חשובות".

לוקה טוני, מלך השערים של הסריה A, יפתח בחוד של פיורנטינה, כשעל המקום לצידו מתחרים ג'יאמפאולו פאציני והבולגרי הצעיר, ואלרי בוז'ינוב. משורות אינטר ימשיך להיעדר אובפמי מרטינס, החלוץ הניגרי, שנמצא עם נבחרתו באליפות אפריקה.

הקבוצה תגיע למשחק לאחר שבימים האחרונים נפוצו שמועות על חתימה אפשרית של מאמן נבחרת אנגליה, סוון גוראן-אריקסון, בקבוצה, בתפקיד של מנהל טכני, שיעבוד לצידו של רוברטו מנצ'יני.

פארמה מגיעה לדלה-אלפי

במשחק מסקרן נוסף, תארח יובנטוס את פארמה המתדרדרת. בימים האחרונים פתחה יובה בשיחות עם חלוצה המצטיין, זלאטן איברהימוביץ', ששמו נקשר במעבר לריאל מדריד בקיץ. חוזהו של איברהימוביץ יסתיים רק בקיץ 2008, אבל ההתאקלמות המהירה שלו בכדורגל האיטלקי, גרמה לראשי הקבוצה מטורינו להחליט לנסות להאריך את חוזהו כבר עכשיו.

פארמה מצידה עסוקה בקרבות התחתית ומדורגת מתחת לקו האדום. הקבוצה הקטנה, שעלתה כמטאור לשמי הכדורגל האיטלקי באמצע שנות ה-90, נמצאת כבר מספר שנים בקשיים כלכליים, וגם כניסתו למערכת של נשיא ריאל מדריד בעבר, לורנצו סאנז, לא עזרה בינתיים למועדון להיחלץ מהקשיים, הן בבנק והן בטבלה. במחזור סוף-השבוע ספגה פארמה הפסד ביתי כואב, 0:3, מול הלהיט התורן של הליגה, רומא.

הקאמבק של זולה

מילאן, שנראה כאילו התייאשה מהמאבק על האליפות, תארח את טרוויזו במשחק קל הנייר. למרות היכולת הלא-משכנעת בשבועות האחרונים, ועל-אף מעמדו המתערער של קרלו אנצ'לוטי, הרוסונרי בוודאי ירצו לפחות לסיים את העונה לפני היריבה העירונית, במקום המוביל ישירות לליגת האלופות.

במשחקים נוספים היום במסגרת המחזור ה-24 בליגה האיטלקית:

רומא-קליארי
לצ'ה-אמפולי
פאלרמו-לאציו
אסקולי-ליבורנו
אודינזה-רג'ינה
קייבו-סמפדוריה
מסינה-סיינה.

בינתיים התפוצצה פרשת סמים נוספת בליגה האיטלקית. ג'ונתן באקיני, קשרה האיטלקי של סיינה, עלול להיות מורחק לצמיתות לאחר נתפס על שימוש בקוקאין, בבדיקת סמים שגרתית, שנערכה לאחר המשחק של קבוצתו מול לאציו בדצמבר. באקיני בן ה-30, שהשתייך בעבר לסגל של יובנטוס ושיחק גם בפארמה, נתפס בעבר על שימוש באותו הסם, בזמן ששיחק בברשיה, אז הוענש בהרחקה לתקופה של שנה.

ג'יאנפרנקו זולה חזר לפעילות למשחק אחד במדי נבחרת כוכבים ששיחקה מול מקלספילד, מהליגה האנגלית השלישית. בפני הקבוצה הצנועה עומד קנס שהטילה עליה ההתאחדות האנגלית בסך 250,000 פאונד, והמשחק נערך לצורך גיוס כספים למימון העונש. זולה הראה ניצוצות וכבש את שני השערים הבודדים של קבוצתו, שספגה חמישייה מהקבוצה המקומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully