וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה על הקרח

8.2.2006 / 14:42

נואל ברהונה הצ'יליאנית תרשום הופעת בכורה באולימפיאדת טורינו בגיל 15 בלבד. החברים מהכיתה יעודדו אותה בטלוויזיה

כשהטלפון הסלולארי של נואל ברהונה הצ'יליאנית צלצל בזמן שהייתה בשיעור בבית הספר, חבריה לכיתה הבינו כי מדובר בחדשות משמחות במיוחד. גולשת הסקי בת ה-15 קיבלה זימון למשחקים האולימפיים בטורינו וחשה הביתה לארוז את חפציה לקראת הנסיעה לאתר הסקי בססטרייר.

"זו הייתה הפתעה גמורה בשבילי ובשביל אמי שחגגה יום הולדת 40", סיפרה ברהונה, שהכירה את מגלשי הסקי בגיל שנתיים, באתר הצ'יליאני "לה פרבה". "אמא שלי הייתה אלופת צ'ילה בגלשני רוח וכשהייתי קטנה היא שאלה אותי באיזה ספורט אני רוצה לעסוק. אמרתי שאני אוהבת שלג והיא אמרה שאני אהיה גולשת סקי", סיפרה ברהונה. "חשבתי שהיא מתלוצצת, אבל זה ממש לא היה ככה. גרנו במרחק של שלוש שעות מאתר הסקי וקמנו כל בוקר ב-5 כדי לנסוע לגלוש.

ברהונה הצטרפה לנבחרת הסקי של צ'ילה בגיל 10, אבל אף אחד לא התייחס אליה ברצינות: "הרוב לא האמינו בי, אבל היה מאמן אחד שאמר שאני אוכל להגיע לאולימפיאדה והוא נתן לי את האמונה. החלום האולימפי שלה התייחס למשחקי ונקובר 2010, אבל בועד האולימפי הצ'ילאני החליטו לזרוק את הילדה למים כבר בטורינו.

עד היום ברהונה השתתפה רק בשלוש תחריות בוגרים וסיימה במקום ה-30 בגביע דרום אמריקה. "זה הכל עניין של נסיון. אני בטוחה שאני אוכל ללמוד הרבה מספורטאיות כמו יאניצה קוסטליץ' ואניה פירסון".

למרות השאיפות הגדולות, ברהונה מתכוונת להוריד הילוך בתום האולימפיאדה ולא להפוך לילדת הפלא של הסקי העולמי כבר עכשיו. "אחי הקטן הוא בן שנה בלבד ואני רוצה לבלות איתו. אני גם רוצה לחזור לבית הספר. נסעתי כל כך הרבה והחמצתי המון".

את נואל ברהונה תוכלו לראות במוקדמות הדאונהיל והסקי האלפיני המשולב. ספק גדול אם היא תגיע לגמר, אבל יהיה מעניין לראות ילדה בת 15 מדרום אמריקה, עושה היסטוריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully