וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוטומטיקה רומא מחכה לירושלים

7.2.2006 / 22:59

הקבוצה האיטלקית, ששיחקה מול ירושלים בשלב הבתים, ניצחה את קאזאן 70:74. גם הכוכב האדום, דינמו מוסקבה ווילרבאן בשלב הבא

לוטומטיקה רומא, הקבוצה האחרונה שעלתה להצלבה משלב הבתים ביול"ב קאפ, היא גם הקבוצה הראשונה שהבטיחה את מקומה ברבע הגמר והיא תמתין להפועל ירושלים ברבע הגמר.

רומא, שהשתפרה פלאים בחודשיים האחרונים אחרי פתיחת עונה נוראית, השלימה הערב (שלישי) ניצחון כפול על יוניקס קאזאן הרוסית, שהייתה אחת הפייבוריטיות לזכות במפעל השנה. רומא ניצחה הפעם 70:74 במשחק שהתקיים בקאזאן ולמרות יתרון הביתיות של הרוסים, היא הובילה לכל אורך המשחק, כאשר בסיום המחצית הראשונה כבר פתחה פער דו ספרתי. במשחק הראשון באיטליה, רומא ניצחה 86:91. דיאן בודירוגה ודייויד הוקינס (5 אסיסטים) הובילו את קלעי רומא עם 14 נקודות כל אחד. מרקו טושק הוסיף 13, אילייבסקי ואקזי סיימו עם 10 נקודות כל אחד. סרגיי צ'יקאלקין הוביל את קלעי קאזאן עם 23 נקודות.

וילרבאן הצרפתית, הפסידה בחוץ לז'לז'ניק הסרבית 78:69, אבל עלתה לרבע הגמר בזכות ניצחון ב-23 נקודות במשחק הראשון. מרקו מרינוביץ' קלע 19 נקודות לסרבים, דרגאן צ'רניץ' קלע 23 לוילרבאן. קבוצה נוספת שניצחה והודחה היא אקדמיק סופיה. הבולגרים גברו על הכוכב האדום בלגרד 82:85, אבל היו רחוקים מלמחוק 20 נקודות הפרש מהמשחק הראשון. טודור סטויקוב קלע 29 נקודות ומסר 8 אסיסטים בדינמו. בריאנט סמית', שכבר סיכם בהפועל גליל עליון, קלע 11 נקודות במשחק הפרידה שלו מסופיה. ג'רוד הנדרסון קלע 15 נקודות והוריד 7 ריבאונדים לכוכב האדום.

דינמו מוסקבה הרוסית, שסיימה ראשונה בבית המוקדם של הפועל ירושלים, השלימה ניצחון כפול על שרלרואה הבלגית, הפעם 63:87. רובן דגלאס קלע 18 לדינמו, מיירה צ'אטמן ולזארוס פאפאדופולוס הוסיפו 15 נקודות כל אחד.

המשחק המותח ביותר הערב היה דווקא הדרבי היווני בין אריס סלוניקי לפאניוניוס. אריס ניצחה במשחק הראשון בחוץ 70:72. הערב, פאניוניוס כבר הובילה בשבע נקודות הפרש בסיום הרבע השלישי, אבל אריס הצליחה לצמק לפער של שתי נקודות בסיום הזמן החוקי (81:79) וכפתה הארכה. גם בסיום ההארכה הראשונה, פאניוניוס הובילה בשתי נקודות, אבל בסופו של דבר הייתה זו אריס, שהעבירה הילוך בהארכה השניה וניצחה 105:112. אקס מכבי ר"ג ראיין סטאק, הוביל את אריס עם 34 נקודות ו-8 ריבאונדים, טרל קאסל הוסיף 23. אליאדיס קלע 34 נקודות לפאניוניוס, ניקוס איקונומו הוסיף 29.

במשחק מותח נוסף, רג'יו אמיליה האיטלקית הצליחה למחוק הפסד בהפרש של נקודה מול ונטספילס הלטבית מהמשחק הראשון וניצחה אותה בבית 83:85. בנג'מין אורטנר הוביל את האיטלקים עם 19 נקודות ו-8 ריבאונדים, ראשיד ברוקנבורו קלע 30 ללטבים.

המופארם ורסאץ' הסרבית, הצליחה למחוק פער של 11 נקודות מהמשחק הראשון מול אליקנטה הספרדית וניצחה 67:85. רוברט קונלי הוביל את הסרבים עם 21 נקודות, מילנקו טופיץ' הוסיף 20. איגנסיו רודריגז קלע 17 נקודות לאליקנטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully