וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נבחרות רציניות בודקות את עצמן"

ניר איסקוב

7.2.2006 / 18:34

מאמן הנבחרת הצעירה, גיא לוי, לא מתרגש מההפסד 1:0 לצפון אירלנד במשחק האימון הראשון בין השתיים: "טוב שהתנסינו ביריבה כזאת"

מאמן הנבחרת הצעירה, גיא לוי, אינו מתרגש מההפסד 1:0 שנחלו אתמול (שני) שחקניו מול הנבחרת המקבילה של צפון אירלנד. על-פניו, זה נראה כמו הפסד מביך מול אחת הנבחרות החלשות ביבשת, אך לוי אינו סבור כך: "היה לנו משחק מבחן מצוין. המטרה הייתה לראות את כל השחקנים וגם להתחשב בעומסים שיש בקבוצות. לא הרבה פעמים אנחנו נתקלים ביריבות בסדר הגודל הזה, שמציגות בפנינו אתגר פיזי כל כך קשה ומערך כל כך מסודר. היה מאבק טוב, למרות שאף-אחד לא אוהב להפסיד.

"נבחרות רציניות במשחקי מבחן בודקות את עצמן ולא את היריבה, ואני חושב שאנחנו נבחרת רצינית", משיב לוי למקטרגים. "כשאנחנו מנצחים, זה מובן מאליו, וכשמפסידים, זה סוף העולם. הקיצוניות הזו היא לא ממש לטעמי. לא ראיתי שעשו עניין שניצחנו את קפריסין. צפון אירלנד היא אולי לא הנבחרת הכי מוכשרת, אבל נאבקנו יפה מאוד 90 דקות כדי להשוות אחרי שנקלענו לפיגור מוקדם. טוב שהתנסינו ביריבה כזו עכשיו. אני לא לוקח כמובן מאליו שננצח בכל משחק".

הערב (שלישי) ערכה הנבחרת את האימון המסכם לקראת מפגש הרעים הצפוי לה מחר מול אותה יריבה (16:30, אצטדיון 'גרין' בנצרת-עילית). גיל ורמוט סובל מפגיעה קלה ברגל, אך צפוי להיות כשיר ולפתוח בהרכב. סגל המשחק יכלול 19 שחקנים בלבד לאחר ששירן ייני (התגייס היום), אורי פסו (פצוע), איתי שכטר ועמית בן-שושן (הצטרפו לקבוצותיהם), שוחררו.

הרכב משוער: תום אלמדון, יובל שפונגין, דקל קינן, ליאור ג'אן, אלירן דנין, קובי דג'אני, תמיר כהן, אחמד קאסום, גיל ורמוט, ליאור רפאלוב (ברק יצחקי), שלומי ארבייטמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully