וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צו עיכוב על ההוצאה לפועל נגד עגיב

ניר איסקוב

7.2.2006 / 17:21

בית המשפט המחוזי בת"א הורה על מתן צו עיכוב זמני, בתנאי שעגיב יפקיד כפיקדון חצי מסכום הבטוחות ששילם בהפועל ת"א

בית-המשפט המחוזי בת"א הוציא היום (שלישי) צו עיכוב ביצוע זמני בעניין הליך ההוצאה לפועל שנפתח נגד רפי עגיב, המחזיק ב-16.67 אחוז ממניות הפועל ת"א.

הצו ניתן בעקבות בקשה שהגיש עגיב בשבוע שעבר, לעכב את ביצוע ההליך, שנפתח נגדו עקב אי-פירעון סכום של 3.6 מיליון שקל לערך, אותו הוא הפקיד ברשות לבקרת תקציבים בתור בטוחה לתקציב הקבוצה לעונת המשחקים 2003/4. הפסיקה כפופה לכך שעגיב יפקיד מחצית מסך הבטוחות בקופת בית-המשפט המחוזי, ואלה תשמשנה כפיקדון עד למתן ההחלטה הסופית, אם להורות על עיכוב ביצוע הליך ההוצאה לפועל או להורות על ביצועו המיידי.

בית-המשפט העניק 30 יום להתאחדות לכדורגל, שדרשה את החלת ההליך, על-מנת למסור את תגובתה לפסיקה. הפרשה החלה לאחר שהתברר כי הערבות שהפקיד עגיב בבקרת התקציבים לפני שתי עונות, הייתה חסרת תוקף. בעקבות זאת, החליט תובע ההתאחדות, עו"ד שלום אבן-עזרא, לפנות למשרדי ההוצאה לפועל בת"א, כדי לממש את ההמחאה. עגיב הגיש התנגדות למהלך, אך בית-המשפט דחה את עתירתו בחודש שעבר. היום, כאמור, הוצא צו עיכוב זמני לביצוע ההליך.
עו"ד דלית פליישהקר, ממשרד עורכי-הדין נחושתן, המייצג את עגיב, מסרה לוואלה! ספורט בתגובה: "בכוונת חברת עגיב ייעוץ וניהול בע"מ, בעלת שישית ממניות הפועל ת"א, להגיש ערעור על פסק-הדין שדחה את ההתנגדות לביצוע ההליך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully