וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומא רוצה את אינזאגי

7.2.2006 / 15:40

חלוץ מילאן, שלא מרוצה ממעמדו מאז הגעת ג'ילארדיניו, עשוי להחליף את קאסנו בעונה הבאה. דייגו סימאונה יאמן את ראסינג קלוב

רוברטו דונאדוני התפטר מאימון ליבורנו לאחר שספג התקפה חריפה מנשיא הקבוצה, אדיו ספינלי. ספינלי יצא בהתקפה בגלל שליבורנו איבדה הובלה של שני שערים.

"התוצאה ביום ראשון היא אשמתו של דונאדוני", אמר ספינלי. "אני לא בטוח מה אני הולך לעשות בנידון. היה לו משחק גרוע כמעט כמו לשופט. לדעתי ההפסד באשמתו", אמר הנשיא והמשיך. "החילופים שלו היו נוראים. אני מקווה שהוא יתבגר עד יום שלישי".

אז דונאדוני לא חיכה, והודיע לספילני שהוא מחזיר את המפתחות לקבוצה אותה הוביל בעונה טובה למקום השישי בטבלה. מי שאמור להחליפו בתפקיד הוא קרליטו מאצונה.

המהלך של דונאדוני עשוי לסלול את דרכו בקרוב מאוד לתפקיד המאמן בקבוצה בה כיכב, מילאן, אשר עשויה לפטר את מאמנה קרלו אנצ'לוטי. "הוא מאמן מצוין וחבר קרוב", אמר עליו סגן נשיא מילאן, אדריאנו גליאני.

סימאונה יאמן את ראסינג

קפטן נבחרת ארגנטינה לשעבר, דייגו סימאונה, אמור לפרוש בסוף החודש ממשחק פעיל, ועל פי דיווחים בארגנטינה הוא צפוי לרשת את תפקיד המאמן בקבוצתו הנוכחית, ראסינג קלוב. פרננדו מארין, נשיא התאגיד השולט בראסינג, אמר שסימאונה יתחיל בתפקיד ב-20 בפברואר. "ביקשתי ממנו להיכנס לתפקיד כי זה נראה לי זמן טוב", אמר מארין. "הוא ישחק עוד שלושה משחקים ואז יכנס לתפקיד".

רומא רוצה את אינזאגי

פיפו אינזאגי עשוי לעבור לרומא בקיץ הקרוב, לאחר שהמועדון מהבירה כבר רמז שהוא מתכוון לפעול בכיוונו. אינזאגי לא מרוצה ממעמדו במילאן, שנפגע משמעותית מאז הגעתו של אלברטו ג'ילארדינו לסן סירו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully