וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוקון לקראת סרביה: "יש אוירה מעולה"

7.2.2006 / 14:53

נבחרת הדייויס של ישראל ממשיכה בהכנות לקראת המפגש מול סרביה בסוף השבוע. סלע: "בדרך כלל אני משחק טוב מול קהל גדול"

"בדרך כלל אני מרגיש טוב ומשחק טוב מול קהל גדול. כששיחקתי מול רוז'ה פדרר ברולאן גארוס היה הרבה קהל, התחלתי לחוץ, אבל ככל שהמשחק התפתח הלחץ ירד ושיחקתי טוב יותר". כך אמר היום (שלישי) דודי סלע, המחבט מספר 1 של ישראל, לקראת משחקו הראשון בתולדותיו בישראל במסגרת גביע דייויס. סלע הוסיף: "אני אוהב לשחק מול קהל, מול פדרר הקהל עודד אותי כאנדרדוג ולא התרגשתי יותר מדי. בארץ זה שונה, הקהל לצדי וזה רק ידרבן אותי יותר".

נבחרת הדייויס של ישראל המשיכה היום בהכנותיה לקראת המפגש מול סרביה ומונטנגרו, במסגרת בית 1 אירופה/אפריקה, שיתקיים בימים שישי-שבת-ראשון ברמת-השרון. השחקנים קיימו אימון בצהריים, אחרי האימון של הנבחרת הסרבית, והערב יורידו את הטרנינג הלאומי לטובת חליפות ועניבות בארוחת הערב המסורתית של שתי הנבחרות במלון דניאל בהרצליה.

אנדי רם הגיב על היעדרו של ננאד זימוניץ', שחקן הזוגות הבכיר של הסרבים שלא יגיע בגלל פציעה בכתף: "מצד אחד זה טוב, מצד שני לא - כי פחות נדע איך להתכונן למשחק הזה. יוני ואני מכירים טוב את המשחק שלו, כבר ניצחנו אותו בעבר והעדפנו שיגיע לפה. אבל אנחנו מתאמנים טוב וברמה שאנו נמצאים בה עכשיו – נוכל להתמודד מול כל זוג שיעלה לשחק נגדנו".

נועם אוקון, המחבט מספר 2 של ישראל: "אני מרגיש טוב ונמצא בכושר טוב כמו שאר חבריי לנבחרת. יש אווירה מעולה באימונים ואני מקווה שנראה את התוצאות גם במשחקים ושכל אחד מאתנו יגיע בכושר מצוין למפגש".

יש התעוררות במכירת הכרטיסים שניתנים למכירה במשרד הכרטיסים "הדרן". המחירים: למקומות המסומנים 80 שקלים ליום משחקים (200 שקלים לשלושת הימים), למקומות הלא מסומנים 50 שקלים ליום. ילדים, חיילים וסטודנטים ישלמו 25 שקלים בלבד. כרטיסים לתאי הכבוד יעלו 500 שקלים לשלושת הימים ויכללו תו חניה ותג V.I.P.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully