וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרדי אדו מתקרב לצ'לסי

7.2.2006 / 13:26

המיליונרים קרובים להחתמת הכשרון האמריקאי בן ה-16. בנו של לואה לואה מת בפתאומיות, ריינה עצבני על רובן, יו"ר סנדרלנד על מקארתי

צ'לסי קרובה לגבור על מנצ'סטר יונייטד במאבק על שירותיו של הכשרון האמריקאי הצעיר, פרדי אדו. למרות חיזורים מצד היונייטד ומועדונים בספרד ואיטליה, המשא ומתן בין צ'לסי וליגת ה-MLS, המחזיקה בכרטיס השחקן שלו, נמצא בשלב המתקדם ביותר.

השחקן בן ה-16, שנולד בגאנה, אמור לעבור ללונדון בסיום העונה תמורת סכום המוערך ב-5 מיליון ליש"ט.

מנצ'סטר יונייטד, בהוראת הבעלים, מלקולם גלייזר, תיסע למשחק ידידות בקטאר באותו שבוע בו תפגוש את וויגאן בגמר גביע הליגה.

בנו של לואה לואה מת

בנו בן השנה וחצי של שחקן פורטסמות' ונבחרת קונגו, לומאנה לואה לואה, מת ממחלה מיסתורית. השחקן ששהה עם נבחרת קונגו באליפות אפריקה בקהיר, שמע על מותו רק לאחר שנבחרתו סיימה את דרכה באליפות. "אני בשוק מוחלט", אמר השחקן. "אני הרוס מהחדשות המזעזעות. אני מודה לכל מי שהתקשר לנחם אותי ושלח לי הודעות של תמיכה. אני אנסה להמשיך הלאה ולחזור לאימונים".

"לרובן מגיע אוסקר"

חוזה ריינה, שוער ליברפול, כועס על ההולנדי של צ'לסי, אריאן רובן, מכיוון שלטענתו התחזה במשחק הניצחון של המיליונרים (0:2) על מנת שהשוער יורחק מהמגרש. "אני כועס עליו על מה שקרה", אמר ריינה. "רובן הוא שחקן גדול והוא יכול לזכות באוסקר על המשחק שלו. הוא שחקן מצוין, אבל יש לי בעיה עם הדרך שבה הוא התנהג. לעולם לא אתקיף אף שחקן".

חתול שחור עבר בין מקארתי ומוראי

יו"ר סנדרלנד, בוב מוראי, יצא בהתקפה על מאמנה האירי של הקבוצה, מיק מקארת'י, לאחר שהאחרון התבטא נגד מדיניות המועדון, כשאמר שהקבוצה הלכה לקראת ירידת ליגה מתחילת העונה בגלל מדיניות הרכש של המועדון. "לא עלינו ליגה רק בשביל לרדת או בשביל להופיע. אלו דברים מגוחכים. כעסתי מאוד לקרוא את ההערות המעליבות והשקריות הללו".

סנדרלנד ממוקמת במקום האחרון בטבלה, מרחק 16 נקודות מהקו האדום. ככל הידוע, מעמדו של מקארת'י נמצא בסכנה, ומפלה נוספת עלולה לעלות לו בכסאו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
  • עוד באותו נושא:
  • סנדרלנד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully