וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: המעפיל תיאבק נגד הירידה

7.2.2006 / 22:31

רמת השרון נוצחה ע"י הוד השרון 3:1, אבל הניצחון של חצור/אשדוד על המעפיל 0:3, שולח את קבוצת הפאר בעבר להתמודדות על ההישארות

משחקי המחזור ה-18 והאחרון בעונה הרגילה בכדורעף ננעלו הערב (שלישי). שמונה הראשונות העפילו לרבע גמר הפלייאוף (הטוב משלושה משחקים), שתי האחרונות ישחקו ביניהן נגד הירידה.

במצב הזה ידעו שחקני הפועל המעפיל/עמק חפר שהם חייבים לנצח את הפועל חצור/אשדוד ולייחל להפסד של רמת השרון למכבי הוד השרון. שחקניו של ישראל חילו מהוד השרון מילאו את החלק שלהם בעסקה וניצחו 1:3, אלא שהמעפיל לא הצליחה לדגדג את חצור/אשדוד החזקה, נוצחה 3:0 ונותרה במקום התשיעי, המוביל נגד הירידה מול בית שאן.

אלא שלא בטוח ששחקני המעפיל צריכים לדאוג יותר מדי, כי מולם תתמודד הפועל בקעת בית שאן, שסיימה את העונה עם עוד הפסד, 18 ב-18 משחקים, 3:0 למכבי ת"א, כשהיא נוטלת ארבע מערכות בלבד.

הפועל עירוני קרית אתא תפגוש את רמת השרון ברבע הגמר, לאחר שניצחה את מכבי ארזים רעננה 0:3 והבטיחה את המקום הראשון. ארזים תתמודד עם מכבי ת"א. במשחק השלישי ברבע הגמר ישחקו הפועל כפר סבא והפועל מטה אשר, שנפגשו הערב במשחק שהסתיים ב-1:3 לכפר סבא. את רבע הגמר תחתום ההתמודדות המרכזית בין חצור אשדוד למכבי הוד השרון.

קרית אתא ומכבי רעננה ישחזרו את המשחק הערב גם בחצי גמר גביע המדינה, שייערך ביום חמישי באולם אביב ברעננה. השתיים ישחקו ב-17:00, כשמייד אחריהן יתמודדו מכבי ת"א והפועל כפר סבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully