וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דמיטרדזה העלים פציעה ממכבי

איציק גניש הארץ, בשיתוף

7.2.2006 / 12:48

הקבוצה חזרה על מקרה דוארטה: גם הגרוזיני הגיע עם פציעה ישנה, עליה לא דיווח. ג'ובאני רוסו נפצע שוב ויעדר מהמשחק מול חיפה

במכבי ת"א ממשיכים לא להפיק לקחים. אתמול התברר שהחלוץ הגרוזיני, גיורגי דמיטרדזה, הגיע לקבוצה כשהוא פצוע בשריר האחורי. במכבי הסבירו כי השחקן לא ציין בבדיקות הרפואיות שערך כי הוא סבל מפציעה בשריר האחורי, וגם לאחר שערכו לו בדיקות רפואיות ואורטופדיות כמתבקש, הפציעה לא התגלתה. רק לאחר שהוחתם וערך אימון עם הקבוצה, השחקן התלונן על כאבים במקום וכשנשאל על כך ענה כי מדובר בפציעה ישנה. בכל אופן, טוענים במועדון, כי לא מדובר בפציעה רצינית ולא נראה שהפציעה תמנע ממנו להתאמן בצורה מלאה.

חוסר המזל של מכבי בענייני פצועים לא התמצה אתמול בסיפור של דימטרדזה. לפני פחות משבועיים נפצע ג'ובאני רוסו בעצם השוקית והרופאים קבעו כי עליו לנוח באופן מוחלט במשך תקופה של שבועיים עד שלושה שבועות, ורק לאחר שייבדק שוב יהיה רשאי לחזור ולהתאמן באופן מלא. אתמול חזר הקרואטי להתאמן לפני תום תקופת ההחלמה שהוקצבה לו, הפר את הוראות הרופאים וחטף מכה נוספת בעצם השוקית לאחר תיקול ופרש מיד מהאימון.

הבוקר התברר כי רוסו לא יהיה כשיר למשחקמ מול חיפה ויעדר 3 שבועות. הקבוצה קיימה אימון מצומצם, בו אבי נמני וסאלם אבו סיאם ערכו אימון מלא. אחר הצהריים תקיים הקבוצה משחק אימון מול עירוני ראשון לציון.

במועדון ציינו כי לרוסו "דגדג לחזור ולהתאמן כדי שיוכל לשחק ביום ראשון נגד מכבי חיפה". למזלו של השחקן, למרות שסיכן עצמו, הוא סובל מחבלה בלבד.

איל ברקוביץ' התבקש להגיע לאימון אתמול לאחר שבשבוע שעבר היה חולה ולא התאמן, ובמשחק בשבת שיחק עשר דקות בלבד. ברקוביץ', שהגיע מחיפה לאימון קליל, לא אהב את הטרטור ואמר לאחר ממקורביו: "אני לא מרוצה מזה אבל אני הולך כי אין לי ברירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully