וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאנון נפצע, זר חדש בדרך

שגיא ניר

6.2.2006 / 22:39

הפורוורד של רמת השרון יעדר חודש בשל קרע בשריר, בקבוצה כבר עובדים על מחליף זמני. ברקוביץ': "כל משחק מעכשיו הוא חיים ומוות"

ההפסד אמש (ראשון) להפועל תל אביב (69:61 לאחר הארכה) לא רק שסיבך את רמת השרון עמוק בתחתית, אלא גם השאיר אותה ללא השחקן החשוב ביותר שלה, טרנס שאנון, שנטש את המשחק ברבע השלישי בגלל פציעה ולא חזר עד הסיום.

בבדיקה שנערכה היום נמצא קרע קטן בשריר הירך האחורי ברגלו של שאנון, כאשר ההערכה מדברת על העדרות של חודש לפחות. רמת השרון, שתשחק בשבועיים הקרובים מול נהריה בחוץ ורמת גן בבית לפני שתצא לפגרה של שבועיים, לא מתכוונת להישאר ללא זר. הבעלים, מיקי ברקוביץ', אמר לוואלה! ספורט: "כבר בחימום כאבה לשאנון הרגל. זו מכה קשה לקבוצה שהוא הזר המוביל שלה, אבל אנחנו נעשה את רוב המאמצים כדי להתחזק". בקבוצה מתכוונים להחתים זר בימים הקרובים, כאשר התכנון המקורי הוא למצוא מחליף זמני, כאשר הדלת לא נסגרת בפני שאנון לכשיחלים.

על ההפסד להפועל תל אביב, שסיבך את הקבוצה לקראת המשך המאבק על ההישרדות בליגה, אמר ברקוביץ': "אני מוריד את הכובע בפני הצעירים ששיחקו אתמול, אבל בסופו של דבר אנחנו הפסדנו את המשחק - זו לא הפועל שניצחה אותו. כל משחק מעכשיו הוא חיים ומוות עבורנו. זה כמו נדנדה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully