וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניטז נכנס ברובן

6.2.2006 / 14:11

אחרי ההפסד לצ'לסי, מאמן ליברפול מאשים אותו ברמאות וחוסר מקצוענות. למוריניו, כמה מפתיע, זה לא מזיז. קמפבל חזר לארסנל

מאמן ליברפול רפא בניטז תקף במילים קשות את אריאן רובן על כך שרימה לטענתו במהלך ההפסד 2:0 של האדומים לצ'לסי בסטמפורד ברידג'. 9 דקות לסיום ירד השוער חוזה פפה ריינה בצורה מסוכנת לרגליו של איידור גודיונסן, ובתגובה רובן ניגש להתעמת איתו. הספרדי נגע בו בפניו, והקשר ההולנדי נפל שדוד אל הקרקע ותפס את פניו במשך שניות ארוכות. ריינה הורחק מיד.

"אני צריך ללכת מיד לבית החולים לבקר את רובן, כי אין ספק שכעת הוא יחמיץ שבוע בגלל הפציעה הקשה שנגרמה לו", סנט בניטז בשחקן. "ריינה עשה טעות שנגע בפניו, אבל הוא התנהג כאילו שבר את המפרקת. זה טירוף. איזה מין מקצוען אתה יכול להיות אם אתה גורם למקצוען אחר להחמיץ שלושה משחקים?". כנראה שרפא אינו צופה אדוק של ליגת העל שלנו.

גם בנוגע לשיפוט היה למאמן מה לומר. "שופט במשחק כזה צריך שיהיה לו יותר ניסיון", הסביר. "נערער על ההחלטה".

בצד השני, ז'וזה מוריניו היה מבסוט מההופעה של חניכיו, שהתעשתו אחרי פתיחה חלשה שלהם ויכולת טובה של הרדס. וויליאם גאלאס והרנן קרספו היו המבקיעים, וכעת לאלופה יש יתרון 18 נקודות בפסגה, יתרון לדעת הפורטוגלי אינו ניתן למחיקה.

"שיחקנו מצוין והוכחנו שאנחנו הקבוצה הכי טובה בליגה", אמר. "זה היה משחק שמאוד רצינו לנצח, אבל זה לא כאילו שהיה לנו משהו להוכיח".

"שמונה ניצחונות נוספים יבטיחו לנו את האליפות. כדי שלא נזכה אנחנו צריכים להפסיד חמש פעמים, וקשה לי להאמין שזה יקרה", סיכם.

סול חזר, ויירה עדיין חסר

מגן ארסנל סול קמפבל חזר לאימוני התותחנים לאחר שנעלם לארבעה ימים. הוא נראה לאחרונה ביום רביעי במשחק מול ווסטהאם, ואחרי שהוחלף במחצית עזב מיד את הייבורי ונעלמו עקבותיו.

מאמנו אמר כי עזיבתו קשורה ל"נסיבות מיוחדות" ושהשחקן עובר "תקופה קשה" בחייו.

היו שמועות שקמפבל לא יחזור לשחק כדורגל, אבל עורך דינו אמר: "סול בסדר גמור. הייתי קשר איתו כל העת, והוא פשוט צריך היה קצת זמן כדי לחשוב. כעת הוא מוכן לחזור, ולמרות השמועות - מצב רוחו מרומם".

בקבוצה ממשיכים לנסות ולמצוא הסברים לכושר הירוד של הקבוצה העונה. דניס ברגקאמפ חושב שהכל קשור לעזיבתו של פטריק ויירה. "רק עכשיו אנשים מבינים כמה הוא היה חשוב לנו, ואיך הוא שלט בעצמו במרכז המגרש", אמר ההולנדי הוותיק. "אבל מה שמעט אנשים יודעים הוא הנוכחות החיובית שלו מחוץ למגרש. הוא היה חשוב לכולנו. אני מכבד וסומך על שיקול דעתו של ארסן ונגר, אבל אי אפשר למכור שחקן כזה ולא להביא לו מחליף. כולנו חשובנו שמשהו יקרה, אבל אף אחד לא הגיע".

ארסנל ממוקמת חמישית עם 40 נקודות, מרחק 26 נקודות מצ'לסי ו-4 מהיריבה העירונית טוטנהאם, שתופסת כרגע את המקום הרביעי שמוליך לליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully