וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שיחקנו 11 מול 14"

5.2.2006 / 22:44

אל מול מסע הרכש המפואר של פרננדז ולמרות היכולת המצוינת של בית"ר, הולצמן הבקיע (77) בפנדל מפוקפק ונתן לאשדוד 0:1 יקר בטדי. מיטרסקי (58) ובן יוסף (94) שוב הורחקו. גאידמק מאשים את השופט

למשחק מול אשדוד עלתה בית"ר אחרת. בעלת בטחון, מהירה, מוכשרת, עם זרים מצוינים בקנה מידה ישראלי. ההתקפות באו אחת אחרי השנייה, לרואה חילק כדורים, יצחקי היתל במגנים, דויד אגאנסו הגיע להזדמנויות, אלברמן שלט במרכז השדה. בסוף נגמר 0:1 לאשדוד.

בדקה ה-58 הורחק מיטרסקי בפעם השנייה העונה כאשר עצר את אותו הולצמן בדרך לשער, ובית"ר נכנסה ללחץ. מיד אחר כך לואיס פרננדז ספג שריקות בוז רועמות בטדי כאשר הוציא את יצחקי והכניס את אלירן דנין.

בניגוד גמור למהלך המשחק השער נפל דווקא בצד השני. בדקה ה-76 הגיעה שריקה תמוהה של השופט לירן וקסברגר, שראה בטלסקופ את הכדור משפשף קלות את קצות הציפורניים של אלירן דנין ברחבה, בזמן שזה נאבק עם שי הולצמן. הולצמן עצמו הבקיע מהנקודה הלבנה וקבע את תוצאת המשחק. גם לאחר ההרחקה שחקני המנורה שלטו בנעשה על המגרש והמשיכו להגיע להזדמנויות, אבל שוב ושוב החמיצו.

בתוספת הזמן הורחק בן יוסף לאחר גלישה פרועה לרגליו של מאור פרץ. לואיס פרננדז ביקש שנשפוט אותו לפי התוצאות, וכך נעשה. למרות הכל, בית"ר הפסידה בבית לקבוצת תחתית ושוב לא הבקיעה.

הניצחון של אשדוד מרחיק אותה לכדי 6 נקודות מבני סכנין והמקום ממנו יורדים ליגה. יוסי מזרחי הגיע להתגונן ולגנוב שער, וזה בדיוק מה שקרה בפועל.
הרכבים:

בית"ר ירושלים: איציק קורנפיין; יואב זיו, תומר בן יוסף (הורחק, 90+4), איגור מיטרסקי (הורחק, 58), דוד אמסלם; מזואה אנסומבו, גל אלברמן, ג'רום לרואה (ליאור אסולין, 46), מאור מליקסון (פבריס פרננדס, 63); ברק יצחקי (אלירן דנין, 58), דויד אגאנסו.

מ.ס. אשדוד: סמי אג'י; אמיר אלקריף, אייל אלמושנינו, מאור פרץ, אדיר טובול; בלסינג קאקו, יוסי אופיר, עמנואל אוביידה (משה אוחיון, 54), דוד רביבו (אוצ'ה שאריף, 86), חאבי גונזאלס (עידן שריקי,65); שי הולצמן.

מחצית ראשונה:

דקה 4: ברק יצחקי מקבל כדור 35 מטר מהשער, מתקדם ובועט בחוזקה. אג'יי מזנק והודף לקרן. במהלך הבא מיטרסקי נוגח לעבר תיבת החמש, ואגאנסו מפספס הזדמנות להבקיע מיד בבכורה שלו, אבל שולח את הכדור מקרוב למשקוף. החמצה גדולה.

דקה 5: בן יוסף התבלבל בין הספרדים ומוסר בטעות לחאבי גונזאלס, שמתקדם אל עבר הרחבה ומנסה להפתיע את קורנפיין, אבל הבעיטה שלו הולכת למרכז השער והכדור נהדף.

דקה 6: פתיחה מצוינת למשחק. גונזאלס עושה תנועה קדימה, ורביבו מוצא אותו עם כדור עומק. הספרדי בועט את הכדור מטר ליד הקורה.

דקה 17: התקפה מתפרצת מהירה של הבית"רים מוצאת את לרואה באגף, ואג'יי הודף רע את הרוחב שלו. יצחקי משתלט על הריבאונד אבל מצליח איכשהו לפספס מול שער חשוף ולבעוט מעל למשקוף.

דקה 24: בית"ר שולטת באופן מוחלט בנעשה על הדשא. ברק יצחקי משתחרר מההגנה האשדודית, ומוצא ברחבה את לרואה הפעלתן. הצרפתי מתקדם ובועט מעל השער.

מחצית שנייה:

דקה 51: סלאלום של יצחקי מסתיים בכדור מצוין לאגאנסו, שמשתחרר מהמגן, אבל בועט החוצה מול השער.

דקה 58: הולצמן שועט לעבר השער ומיטרסקי מכשיל אותו מאחור. מכיוון שהיה האחרון בדרכו לשער, לשפוט וקסברגר לא נותר מה לעשות מלבד להרחיק את הבלם הרוסי, שזהו לא האדום השני העונה. מיד אחר כך פרננדז מוציא את יצחקי המצוין ומכניס את דנין להגנה.

דקה 71: אסולין שולח בעיטה מ-25 מטר שחולפת מעל השער. שתי דקות מאוחר יותר אסולין נוגח קרן, אבל ההגנה מרחיקה מקו השער.

דקה 76: גול~ כדור מצוין להולצמן ברחבה, שמשתלט עליו עם הגב אל השער. במהלך המאבק שלו עם דנין, הכדור משפשף קלות את הציפורניים של המגן, ו-וקסברגר שורק לבעיטת עונשין מ-11 מטרים. הולצמן לא מתבלבל ומבקיע, 0:1 לאשדוד.

דקה 79: אלברמן דוהר ובועט בומבה בשמאל, אבל אג'יי הודף בקצות האצבעות.

דקה 84: פבריס פרננדז מכניס כדור לאסולין, והחלוץ מסתובב מצוין ובועט לפינה, אבל אג'יי קולט.

דקה 90: פרננדז מהתל באגף, מרים כדור לרחבה, ואגאנסו מתעןפף במספרת, אבל מפספס את המסגרת.

דקה 90+4: תומר בן יוסף גולש בפראות במאור פרץ ומשאיר את קבוצתו ב-9 שחקנים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

"שיחקנו 11 מול 14"

לואיס פרננדז נראה רגוע ובטוח אחרי ההפסד. "אי אפשר בשבוע אחד להתחבר עם שלושה-ארבעה שחקנים חדשים", אמר. "שיחקנו טוב והיו לנו הרבה הזדמנויות. שלטנו במשחק, הנענו את הכדור, פגענו בקורות, והפסדנו. זה הכדורגל".

כשנשאל בנוגע לשריקות הבוז של האוהדים, הצרפתי שמר על קול. "האוהדים של ביתר מבינים כדורגל ואוהדים אותו", הסביר. "אני רוצה לעשות כאן דברים יפים, ותשפטו אותי לפי התוצאות. אם שופטים אותי לפי שישה משחקים, אז 'הכלבים נובחים והשיירה עוברת'. הבנתם את זה, פרופסורים?". לסיכום בנושא, אמר: "אני מאמין שנעפיל לאירופה, בשביל זה אני פה".

בנוגע לשיפוט, לפנדל ולאדומים, פרננז לא הסכים עם כל השריקות אבל נמנע מלהאשים את השופט בהפסד. "הפנדל היה מפוקפק, תומר בן יוסף לא נגע בכוונה", אמר. "השופטים כאן ברמה גבוהה וכולם עושים טעויות, לפעמים לטובתנו לפעמים לרעתנו".

ניתן היה לראות שהשהות של פרננדז בלבנט משפיעה עליו כשהחל להתלונן על אפליה בהתאחדות נגד קבוצתו. "שחקני מכבי ת"א הושעו ממשחק אחד בעקבות אדום ומיטרסקי ישב שלושה משחקים בחוץ", הסביר. "אז אני מקווה שהחוקים זהים בשביל כולם".

האוליגרך המפסיד היה פחות דיפלומט בנושא להחלטותיו של טקסברגר וקווניו. "בית"ר שיחקה היום 11 מול 14", אמר. "אבל בסך הכל אני מרוצה מאיכות המשחק שלנו".

דוד רביבו היה מרוצה מהניצחון. "היום הגענו להמון מצבים", הסביר. "לאחר שביתר הייתה ב-10 שחקנים היה קל יותר. עשינו עבודה יוצאת מן הכלל".

המאמן המנצח יוסי מזרחי פירגן למפסידה. "פתחנו לא טוב את המשחק, וזה נראה רע", אמר. "נבנית פה בירושלים קבוצה לתפארת והיא תהיה מועמדת לאליפות. הזרים ברמה מאוד גבוהה, יש להם קבוצה מצוינת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully