וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם הייתי חוזר אחורה לא הייתי מוציא את ליאור ז'אן"

5.2.2006 / 19:11

טון קאנן, מאמן מכבי ת"א, מסיק מסקנות מההפסד לנתניה. אוגודה פאגור, ניגרי בן 18.5, הגיע להתרשמות לקראת העונה הבאה

מכבי ת"א קיימה הערב (ראשון) אימון ראשון לאחר ההפסד בנתניה, 3:1. מן האימון נעדרו הקפטן אבי נמני ששוחרר בגלל אירוע אישי, כמו גם שחקני הנבחרת הצעירה: יובל שפונגין, ליאור ג'אן, תמיר כהן, ושרון ייני.

הזרים החדשים קיימו אימון עם הקבוצה בנוסף לאימון אישי עם טון קאנן בשעות הבוקר. מי שחזרו לאימונים הם ג'ובאני רוסו ומשה מישאלוב שחוזרים מפציעות.

"אני חייב להיות כן - אם הייתי יכול לחזור אחורה, לא הייתי צריך להוציא את ליאור ז'אן. אני מאשים את עצמי בזה", אמר טון קאנן. "אייל ברקוביץ' שנכנס במקומו היה חולה, אבל חשבתי שהוא יוכל לפתוח את המשחק עם מסירה חכמה. בסופו של דבר מסודי היה חופשי בגלל זה, אולי אם ליאור היה על המגרש הוא היה מונע ממנו להבקיע", המשיך קאנן, "אין מאמן שישן טוב אחרי הפסד. אם הייתי ישן טוב זו הייתה בעיה. כבר אתמול בלילה ידעתי שכשאקום היום בבוקר לא אאמין שהפסדתי את המשחק הזה. מותר להפסיד משחקים, אבל את המשחק הזה לא היינו צריכים להפסיד".

קאנן ערך שיחות אישיות עם שני הבלמים, אבי יחיאל וכריסטיאן גונזאלס, לאור יכולתם אמש. "הם אמרו לי שהיה איבוד ריכוז למספר דקות, ושבדקות האלה ספגנו את השערים", הסביר ההולנדי. קאנן הבהיר כי לא האשים את שחקני ההגנה בהפסד, אך הסביר את הביקורת שמתח עליהם לאחר המשחק: "לא האשמתי את שחקני ההגנה, אלא אמרתי שאם יש לנו איש אחד יותר על המגרש, לא יכול להיות ששחקני ההגנה שלנו יאלצו לשחק אחד על אחד עם חלוצי היריב. בשבוע שעבר היה לנו מזל נגד סכנין, שלא הבקיעו מולנו במצב דומה. אני מצפה ששחקני ההגנה ידריכו אחד את השני, וכשמישהו יוצא מהעמדה צריכים לומר לו לחזור בזמן".

אוגודה פאגור, שחקן ניגרי בן 18.5, שהגיע בהמלצת שחקן הקבוצה לשעבר, מייקל אמנאלו, נבחן בקבוצה. פאגור הגיע להתרשמות לקראת העונה הבאה.

לוני: אין לי כוונה לעזוב כרגע

"אני כאן לתקופה ארוכה. ההגעה שלי לכדורגל לא הייתה לצורך פרסום או כסף אלא בתור שליחות חברתית ואין לי כל כוונה לעזוב כרגע", כך אמר הבעלים של מכבי תל אביב, לוני הרציקוביץ', בראיון לתכנית "אחד על אחד עם דני ענבר", שתשודר מחר (19:30, ספורט 5).

הרציקוביץ' דיבר כמובן על הפרסומים השונים לפיהם הוא מעוניין למכור את מכבי ת"א למשקיע חדש. למרות שברור לו כי אוהדי הקבוצה ישמחו לראות תסריט כזה מתממש, הוא מבהיר שאין לו כוונה לשנות כיוון.

"היו ניסיונות קנייה", מודה הרציקוביץ', "אבל אלו שהביעו התעניינות לא היו מוכנים לשלם אפילו שקל אלא רק לקחת ממני את הקבוצה, ובתנאים האלו אני לא עוזב".

התחרות עם טייקונים כארקדי גאידמק ולב לבייב בעונה הבאה לא מפחידה את הרציקוביץ', שנותר אדיש לשמות החדשים שנחתו בבית"ר ירושלים בשבוע האחרון: "אני כבר קניתי שחקנים לא זולים בעבר, ולצערי התפוקה במגרש לא הייתה בהתאם. זה מאוד תלוי בכימיה שנוצרת".

הרציקוביץ' הסכים גם לחזור לעבר ולדבר על הפרידות המתוקשרות מדרור קשטן (1995/6) ומשלמה שרף (2000/01). כזכור, קשטן עזב את מכבי ת"א בטונים צורמים אחרי שזכה בדאבל עם הקבוצה עונה קודם לכן, ושרף עזב לאחר שהסתכסך עם אבי נמני בתחילת העונה.

"קשטן בא עם דרישה פתאומית לחוזה לשלוש שנים, ולכן הוא לא המשיך", סיפר הרציקוביץ'. "לגבי שרף, אם הוא היה מבקש ממני לשחרר את נמני, הייתי מסכים, אבל לא הסכמתי להשפיל אותו. אין הצדקה להשפיל אף אדם. אני ושרף פשוט לא הסתדרנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully