וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדיניו עזב בשיא

5.2.2006 / 23:52

ללא הכוכב הברזילאי, אתלטיקו הפתיעה את בארסה עם 1:3 מדהים בקמפ נואו. רצף הניצחונות נעצר על 14. סביליה - אוסאסונה 1:0

היום (ראשון) יושלם המחזור ה-21 בליגה הספרדית, כשבמוקד הנפילה של ברצלונה בדיוק בהזדמנות שלה להשוות את שיא הניצחונות של ריאל מדריד הגדולה משנות ה-60. בארסה הגיע ל-14 ברציפות, אבל הפסידה היום בקמפ נואו 3:1 לאתלטיקו מדריד, שגם ניצחה אותה בסיבוב הקודם. ללא צ'אבי ואטו הקטלונים עוד הצליחו להמשיך לאסוף נקודות, אבל ללא רונאלדיניו המוצהב היא הציגה יכולת חלשה.

אתמול ניצחו שתי הדולקות אחרי האלופה, כשריאל מדריד פירקה 0:4 את אספניול החלשה, ו-ולנסיה השיגה ניצחון חוץ 0:1 בלה קורוניה, ונקמה על ההדחה מהגביע. הפער בינה לבין ברצלונה עומד כעת על 9.

מי שנמצא בכותרות בתקופה האחרונה הוא דיוויד בקהאם, שמציג יכולת מצוינת במדים הלבנים, ומקושר לחזרה לאנגליה, בייחוד לאור הציטוטים של מאמנו בנבחרת אנגליה סוון יוראן אריקסון ב"ניוז אוף דה וורלד", שהוא יוכל להביא את הקשר לכל קבוצה בה יאמן. לפני מספר חודשים נשיא ריאל פלורנטינו פרז טען כי ימכור את אצטדיון הסנטיאגו ברנבאו לפני שימכור את בקהאם. "מדובר בשחקן שכל הקבוצות האנגליות רודפות אחריו", אמר לערוץ הטלוויזיה של המועדון. "אבל הוא העניק לנו כדורגל מצוין וימשיך לעשות כך. אפשר להפסיק לדבר על כך שהוא כאן רק כדי למכור חולצות". בהזדמנות זו נזכר פרז לסגור חשבון עם קלוד מקאללה. "הוא אדם מצוין, אבל הנציגים שלו היטעו אותו", אמר אל פרזידנטה על הקשר האחורי שנטש את קבוצתו לטובת המיליונים של צ'לסי, לאחר שריאל סירבה להשוות את משכורתו לזו של הגלקטיקוס. "אם היינו מעלים לו את המשכורת זה היה יותר חוסר איזון בתקציב שלנו".

ברצלונה - אתלטיקו מדריד 3:1

בארסה קיוותה להשוות את שיא הניצחונות הרצופים בלה ליגה עם הניצחון ה-15 ברציפות מול אתלטיקו מדריד, אבל הלבנים-אדומים מהבירה הם המנחוס של האלופה, ועצרו את הרכבת הקטלונית עם ניצחון 1:3 גדול בקמפ נואו. לברצלונה יש שני הפסדים העונה בליגה, ושניהם הגיעו מול אתלטיקו.

לבלאוגראנה היו סיבות לדאגה טרם המשחק, שכן להיעדרותו של סמואל אטו הצטרפה ההשעייה של רונאלדיניו. וללא הברזילאי בארסה נראתה אנמית ואיבדה את הניצוץ. פרננדו טורס ניצול טעות בהגנה כדי להבקיע את הראשון בדקה ה-34, ושתי דקות מהמחצית מקסי רודריגז הכפיל את היתרון אחרי מתפרצת מהירה של האורחים. הנריק לארסון, שהחליף את אטו בחוד אבל היה חלש, צימק בדקה ה-65 עם נגיעה מצוינת הישר לפינה. המארחים קיוו להשוות ולהציל את הכבוד יחד עם נקודה, אבל טורס השלים צמד כשהתגבר על ההגנה האדומה-כחולה במה שהיה שערו השביעי בשמונה משחקים מול הקטלונים. מול ריאל, אגב, הוא מעולם לא כבש.

שאר המשחקים:

סביליה - אוסאסונה 1:0

הבסקים נדבקו לריאל ו-ולנסיה בזכות ניצחון חוץ קשה בסביליה. המשחק היה חם עם הרבה צהובים (ואדום של דויד מאוסאסונה בדקה ה-90), ושער בודד של סאבו מילוסביץ' בדקה ה-61 נתן את הנקודות לאורחים.

ויאריאל - קאדיז 1:1

לפני המשחק התבשרו במדריגאל שבעונה הבאה אמור להגיע ניהאט הטורקי, שמסיים את חוזהו בסוסיאדאד בקיץ, וסיכם אצל הצוללת הצהובה. אבל אלו היו הסיבות היחידות לחיוכים בויאריאל, שכן אלכסנדר מדינה הבקיע לאורחים מהתחתית כבר בדקה השנייה. חאבייר קאייחה הדווה בדקה ה-62 וחואן מנואל פנייה השאיר את ויאריאל ב-10 שחקנים ל-9 הדקות האחרונות.


סראגוסה - בטיס 3:4

סראגוסה דאגה להשאיר את בטיס קרוב לקו האדום בזכות פתיחה מהממת ב-22 הדקות הראשונות. דייגו מיליטו הבקיע צמד (11 ו-22), וגונזאלס מרכוס אוסקר (13) וסרחיו גארסיה (16) הוסיפו אחד כל אחד כדי להוריד את הירוקים-לבנים לנוק אאוט עוד לפני שהבינו מה פגע בהם. מי שלא ויתר היה דני, שהבקיע שלושער בדקות 23, 50 ו-61 והחזיר במו רגליו את קבוצתו למשחק, אבל זה לא הספיק בסיום.


סנטאנדר - סלטה ויגו 1:0

דודו אוואט ספג בדקה ה-90 מרגליו של חזוס פאריירה, וסנטאנדר פיספסה הזדמנות לברוח לתחתית.

ריאל סוסיאדאד - מאיורקה 1:2
לסוסיאדאד: מורטן סקובו (13) ומארק גונזאלס (84)
למאיורקה: לאונרדו פיסקולצ'י (34)


חטאפה - אלאבס 2:2
לחטאפה: מריאנו אנדרס פרניה (4) ודניאל גונזאלס גויזה (90)
לאלאבס: ג'ון אלויסי (12) ורודולפו בודיפו (73)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully