וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה ניצחה את אירופה

5.2.2006 / 19:59

אלופת הפרמיירליג צ'לסי גברה 0:2 על ליברפול, שזכתה אשתקד בליגת האלופות. צמד של דפו ב-1:3 של טוטנהאם על צ'רלטון

טוטנהאם הוטספרס גברה הערב (ראשון) בווייט הארט ליין 1:3 על צ'רלטון, מה שנותן לה 44 נקודות, ואת המקום הרביעי. אבל עם כל הכבוד למשחק של התרנגולים, הסיפור של משחקי יום ראשון במחזור ה-25 בפרמיירליג הוא הניצחון הגדול של צ'לסי, 0:2 על יריבתה הגדולה ליברפול, שספגה הפסד שני בשלושה משחקים, ורחוקה כעת 6 נקודות ממנצ'סטר יונייטד (שניצחה אתמול 2:4 את פולהאם) והמקום השני.

צ'לסי - ליברפול 0:2

מוריניו מכבד מאוד את מאמן ליברפול רפא בניטז. שני המאמנים מחצי האי האיברי זכו בגביע אופ"א וליגת האלופות עונה אחת אחרי השנייה, וליברפול במודל הספרדי החדש תמיד עשתה צרות לכחולים של ז'וזה בפרמיירליג. וצ'לסי כמו צ'לסי, הצליחה לעלות ליתרון כנגד מהלך המשחק ובשער מצ'וקמק. בדקה ה-35 ריקארדו קארבליו נגח קרן לתיבת החמש, וההגנה האדומה נרדמה והותירה את וויליאם גאלאס בודד ליד השער, והצרפתי כבש בשכיבה את הראשון של קבוצתו. כל זאת הגיע אחרי דקות טובות של האורחים, שהחסירו כמה וכמה פעימות אצל באי הסטמפורד ברידג'.

בדקה ה-68 קרספו הכפיל את היתרון אחרי בישול יפהפה של אסייר דל הורנו, שהקפיץ מעל ההגנה היריבה והותיר לארגנטינאי לשלוח כדור חד ברגל שמאל לפינה הרחוקה של ריינה. אותו ריינה הורחק בדקה ה-82 בעקבות עבירה על איידור גודיונסן וכאפה קלילה לפניו של אריאן רובן (שנפל כאילו ירו בו).


טוטנהאם - צ'רלטון 1:3

ג'רמיין דפו כבש ראשון בדקה ה-14 והעלה את טוטנהאם ל-0:1. ג'רמיין ג'נאס הכפיל את התוצאה בדקה ה-41, ודפו השלים צמד כדי לקבוע 0:3 קליל בדקה ה-46. ג'רום תומאס מצ'רלטון רק צמצם את התוצאה בדקה ה-70.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully