וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובה, אינטר והשופטים. אין חדש תחת המגף

5.2.2006 / 23:35

דל פיירו (בנבדל) הציל את יובנטוס מול אודינזה, אינטר המשיכה גם היא לנצח, ולוקה טוני לא עוצר באדום. לאציו - מילאן 0:0

המחזור ה-23 בסירייה A יושלם היום (ראשון). אתמול ניצחה רומא בפעם השביעית ברציפות, 0:3 בחוץ על פארמה, בזמן שסיינה ואסקולי סימו בתיקו 1:1.

מאמן רומא לוצ'יאנו ספאלטי התמוגג מיכולתה של קבוצתו. "הדברים הולכים טוב, והקרדיט מגיע לכולם, במיוחד לשחקנים", אמר. "היו לנו רגעים קשים, אבל כולם תמכו בי לכל אורך הדרך".

המשחק המרכזי של המחזור הפגיש את מילאן ולאציו באולימפיקו, אבל ההר הוליד עכבר עם 0:0. יובה, שצירפה לפני המשחק את הקשר מרקו מארקיוני מפארמה, המשיכה לנצח כהרגלה, 0:1 על אודינזה, ואף נעזרה לשם כך קצת בשופט. אינטר עדיין אחריה אחרי 0:1 על קייבו, כשהפער ביניהם נותר 8 נקדודות.

לאציו - מילאן 0:0

מילאן איבדה גובה בצמרת הסירייה A עם התיקו המשעמם והמאכזב. ההזדמנות הטובה ביותר של הרוסונרי הגיעה בדקה ה-68 כאשר מגיחה של אנדריי שבצ'נקו פגעה במשקוף.

במחצית הראשונה השוערים לא היו עסוקים, ושחקני שתי היריבות הסתפקו בבעיטות מרחוק. המילאנזים שומרים על המקום השלישי לפני פיורנטינה, אבל נמצאים 6 נקודות מהיריבה העירונית אינטר., לה 54 נקודות.

יובנטוס - אודינזה 0:1

הגברת הזקנה ידועה בארץ המגף כקבוצה שנהנית הכי הרבה משיפוט אוהד. וכאשר שאר הניצחון מגיע מנבדל ברור של שני שחקנים שעומדים שני מטר מאחורי קו ההגנה, קשה להפריך את הטענות הללו. מול 10 שחקנים (סוליי עלי מונטארי הורחק כבר בדקה ה-37) אלסנדרו דל פיירו התמקם באופסייד וכבש בנגיעה בדקה ה-70. 11 דקות מאוחר יותר קנבארו הציל שער בטוח, לאחר שחלוץ אודינזה הקפיץ מעל השוער והתמקם לנגוח מול השער החשוף, והבלם הגיח משומקום, העיף אותו הצידה והרחיק את הסכנה. בסך הכל, היכולת של הזברות הייתה דלה, אבל הנקודות ממשיכות ליפול לרגליו של פאביו קאפלו.


אינטר - קייבו 0:1

גם הנרזורי התקשו בבית. חוליו ריקארדו קרוז רשם את השער היחיד במשחק כבר בדקה ה-7. יש לכחולים-שחורים רצף של 12 משחקים רצופים ללא הפסד, ולאור היכולת המשופרת של חניכיו של מנצ'יני, נראה כי דרכם לליגת האלופות סלולה. בכל הקשור לאיום על הסקודטו, העניין תלוי יותר ביובה מאשר בהם. לפני המשחק הגיעו חדשות טובות מהגזרה של פרנצ'סקו טולדו בן ה-34, שצפוי לחתום על הארכת חוזה בימים הקרובים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM

שאר המשחקים:

פיורנטינה - לצ'ה 0:1

לוקה טוני ממשיך לקרוע רשתות, ופיורנטינה ממשיכה להידבק לתחת של קרלו ולהישאר בתמונת ליגת האלופות. החלוץ הפורה כבש בדקה ה-37 וקבע את תוצאת המשחק.


קליארי - אמפולי 1:4

קרב תחתית אימתני בין שתי קבוצות שהתחילו את המחזור מתחת לקו האדום התפתח מהר מאוד למשחק חד צדדי. נלסון אביון הבקיע כבר בדקה הראשונה, מאורו אזפוזיטו הוסיף אחד בדקה ה-19 ודויד סואזו השלים שלישייה בדקה ה-37. המחצית השנייה הייתה לפרוטוקול בלבד, כאשר פרנצ'סקו טאבאנו צימצם בדקה ה-60 ומאורו אזפוזיטו החזיר דקה מאוחר יותר.


סמפדוריה - טרביזו 1:1
לסמפדוריה: ויטאלי קוטוזוב (30)
לטרביזו: פרנצ'סקו טאבאנו 60


רג'ינה - פאלרמו 2:2
לפאלרמו: סימונה בארונה (42) ואנדראה קאראצ'ולו (80)
לרג'ינה: ג'טאנו דה רוסה (45) | 1:1קרלוס פארדס (90)


ליבורנו - מסינה 2:2
לליבורנו: כריסטיאנו לוקארלי (54) וכריסטיאנו לוקארלי (67)
מסינה: אנטוניו די נאפולי (79, פנדל) ופליפו כריסטאנטה (84)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully