וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גם לי הזריקו חומרים במארסיי"

5.2.2006 / 15:30

טוני קאסקרינו, חלוצה האירי של מארסיי בשנות ה-90, מספר ל"ל'אקיפ" שלפני משחקי הקבוצה היה מוזרק לגבו התחתון חומר מסתורי

חלוץ אירלנד לשעבר, טוני קאסקרינו, מספר שהוא קיבל זריקות מגורמים בקבוצה בזמן ששיחק במארסיי הצרפתית. "אני מודה שקיבלתי זריקות, אבל היו עוד רבים שעשו את אותו הדבר", הודה קסקרינו, שהיה חלק מהסגל ששל מארסיי בשנים 1994 עד 1997, "אני לא יודע מה זה היה בדיוק, אך די ברור שזה היה סמים".

שחקן מארסיי לשעבר ז'אן ג'אק איידלי, שנמצא אשם בשוחד ב-1993, עורר את הפרשה כשסיפר ל"ל'אקיפ" שלפני משחק גמר גביע אירופה נגד מילאן הוא וכמה מחבריו קיבלו זריקות של חומר מסתורי. "האמת, גם אני שמעתי על זה כשהגעתי לקבוצה ב-1994", סיפר קסקרינו. אופ"א בתגובה כבר הודיעה שהיא תחקור את הפרשה.

ברנארד טאפי, נשיא הקבוצה דאז, הודיע שאיידלי משקר ושהוא יתבע אותו ואת ה"ל'אקיפ", אך קסקרינו מחזק דווקא את דבריו של השחקן: "זה היה תמיד לפני משחק. היינו מקבלים זריקה בגב התחתון. אני לא יודע מה זה היה בדיוק, אבל כולם אמרו לי שזה טוב, וגם אני הרגשתי מצוין אחרי כל זריקה, אז קיבלתי את זה".

עוד בצרפת, אוליבייה קאפו, קשרה של יובנטוס שהושאל למונאקו, טוען כי יכול היה להיות היום ביונייטד, ממנה קיבל הצעה. "רק בגלל כל מיני סיבות אפלות שהתרחשו מאחורי גבי זה לא קרה", סיפר השחקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully