וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט עשוי לאמן את רוסיה

5.2.2006 / 10:58

עיתון "מעריב" מפרסם כי המאמן הישראלי של בנטון טרוויזו צפוי לקבל בימים הקרובים את המינוי, בהמלצתו של אנדריי קירילנקו

עיתון "מעריב" מפרסם היום (ראשון) כי דייוויד בלאט, מאמנה הישראלי של בנטון טרוויזו האיטלקית, עשוי להתמנות בימים הקרובים לאחד מהתפקידים הנחשבים באירופה - מאמן נבחרת רוסיה. ההחלטה על המינוי זקוקה לאישור אחרון, ובמידה שזה יקרה בלאט יהיה הזר הראשון שיאמן את נבחרת רוסיה.

בעבר היה אמור בלאט לאמן את נבחרת ישראל, אבל בעיות ביורוקרטיות שנגעו לתעודת המאמן ואמירות פוגעות שנאמרו על ידי היו"ר ירמי אולמרט, הביאו את בלאט להתפטר מהתפקיד.

בלאט צפוי להחליף את המאמן סרגיי באבקוב, שנכשל באליפות אירופה האחרונה, אז סיימה נבחרת רוסיה במקום השמיני ולא עלתה לאליפות העולם ביפן. אם בלאט יקבל את התפקיד מטרתו תהיה להעלות את רוסיה לאליפות אירופה בספרד ב-2007, ומשם לאולימפיאדת בייג'ין ב-2008.

כיום בלאט מקושר מאוד בכדורסל האירופאי והעולמי. בזכות קשריו הוא העביר אימונים אישיים לאנדריי קירילנקו, כוכבה הרוסי של יוטה ג'אז מה-NBA. קירילנקו מאוד רוצה את בלאט כמאמן, ואמר את דעתו למקבלי ההחלטות.

אם בלאט יקבל את התפקיד, הוא יהיה השני מבין מאמני הכדורסל הישראלים שזוכים לאמן נבחרת גדולה באירופה, לאחר שרלף קליין אימן בגרמניה בשנות ה-80.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully