וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זידאן וריאל חוזרים לכושר

5.2.2006 / 0:44

ניצחון שביעי רצוף למדריד, הפעם 0:4 מרשים על אספניול. ולנסיה לא התחשבה ושמרה על מקומה השני עם 0:1 על לה קורוניה

המחזור ה-22 בלה ליגה נפתח הערב (שבת) בניצחון החשוב של מלאגה מול אתלטיק בילבאו, אבל המוקד היה הניצחון השביעי הרצוף של ריאל מדריד, 0:4 מרשים על אספניול, וללבנים יש מאזן של 8 ניצחונות ותיקו ב-2006.

משחקי שבת

ריאל מדריד - אספניול 0:4

בקטלוניה צריכים להביט במראה אחורית. ריאל מדריד אמנם נמצאת בפער של 10 נקודות מבארסה בפסגה, אבל הלבנים נמצאים בכושר נפלא, והוציאו את העצבים על ברצלונאים אחרים, צנועים יותר. גוטי דחק מקרוב בדקה ה-14 אחרי כדור רוחב נאה של דיוויד בקהאם, ולאחר אינספור הצלות של השוער האורח גורקה, הגיעו 2 דקות קסומות ממש לפני ההפסקה. זינדין זידאן כבש (44 )אחרי בישול של רוברטו קרלוס, ורונאלדו, שחזר אחרי היעדרות של חודש בגלל פציעה ולא היה מפוקס, הבקיע בנגיחה (45).

המחצית השנייה המשיכה בדיוק איפה שהראשונה הסתיימה, אבל השוער המצוין וכמה החמצות מסמרות שיער מנעו מהמדרידיסטים להבקיע בצרורות. זידאן חתם את התוצאה בדקה ה-51 בבעיטה מחוץ לרחבה.


מלאגה - אתלטיק בילבאו 1:2
הניצחון של מלאגה על יריבתה לתחתית הקפיץ אותה מעל לקו האדום, והוריד את הבסקים למקום ממנו תופסים טרמפ לליגה השנייה. קרלוס ליטוס העלה את המארחים ליתרון בדקה ה-30, אבל ארטיז ארדוריץ' השווה 9 דקות מאוחר יותר. איגנסיו נאצ'ו הבקיע את שער הניצחון בדקה ה-69, וסאלבה בייסטה השאיר את מלאגה ב-10 שחקנים החל מהדקה ה-73.

לה קורוניה - ולנסיה 1:0

דויד וייה, הסקורר של ולנסיה, החזיר אותה למעגל הניצחונות עם שער בודד בדקה ה-22. ולנסיה חזרה למקום השני והיא מקדימה את ריאל מדריד בנקודה אחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully