וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד רוצה את מריו אוסטין

שגיא ניר

4.2.2006 / 20:01

אלופת ספרד מוכנה לפצות את ירושלים ב-600 אלף יורו תמורת שיחרור הפורוורד, כך דווח ב"מארקה". ירושלים: "לא פנו אלינו"

העיתון הספרדי "מארקה" מפרסם כי אלופת ספרד, ריאל מדריד, מעוניינת לצרף לאלתר את הפורוורד האמריקני של הפועל ירושלים, מריו אוסטין. ריאל מוכנה לפצות את ירושלים בסכום של 600 אלף יורו תמורת שיחרורו של השחקן.

ריאל מדריד, שעוברת עונה בינונית, תסיים את השלב הראשון ביורוליג במקום הרביעי. מאמנה בוזידאר מאליקוביץ' מעוניין לחזק את הקו הקדמי, ואוסטין, שסיים את השלב הראשון ביול"ב קאפ כ-MVP עם 16.9 נקודות ו-9.8 ריבאונדים למשחק, נחשב מועמד רציני. מועמד נוסף לחיזוק ריאל מדריד הוא אריק שנווית' (26, 216) המשחק בליגת ה-CBA בקבוצת איידהו סטמפייד.

אוסטין, שנבחר בדראפט 2003 במקום ה-33 על ידי שיקגו בולס, טרם שיחק בליגה הטובה בעולם. בירושלים לא מתכוונים לוותר עליו, ללא קשר לתוצאת משחק הגומלין מול ברי הבלגית בשמינית גמר היול"ב קאפ ביום רביעי. "אף אחד לא פנה אלינו, וגם אם יפנו התשובה תהיה שלילית", אמר דובר הקבוצה, גידי דודי.

זוהי הפעם השניה השבוע שקבוצה ספרדית מקושרת לשחקן זר שמשחק בישראל, אחרי שבאמצע השבוע דווח ברדיו ספרדי על התעניינות של טאו ויטוריה בניקולה וויצ'יץ' ממכבי תל אביב. נראה כי במקרה של אוסטין מדובר במהלך ריאלי יותר, עם כי לא נראה כי בהנהלה האדומה יוותרו על השחקן, גם לא תמורת פיצוי כספי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully