וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאני טיים

ניר איסקוב

4.2.2006 / 17:07

אחרי מסע הרכש של החודש האחרון, הגיע הזמן גם לפרוע את השטרות. אגאנסו ואלברמן צפויים לפתוח בהרכב בית"ר מול מ.ס אשדוד (20:50, ערוץ 10), שמקבלת את אג'י בחזרה

לואיס פרננדז הודיע אתמול (שבת) לעמרי אפק, לאופיר עזו ולתומר חליבה שהם לא יהיו בסגל נגד מ.ס אשדוד. ההחלטה להדיח את אפק מההרכב הייתה די צפויה, אבל העובדה שהוא כלל לא בסגל תפסה את הקשר לא מוכן.

בשבועות האחרונים יש קצר בין אפק למנג'ר פרננדז. השחקן לא מרוצה ממעמדו בקבוצה, בעוד המאמן סבור שהוא לא מתאמן ברצינות ולכן לא זימן אותו. עוד הפתעה שמכין המנג'ר הצרפתי היא הכללתו בהרכב של הרכש החדש שהגיע רק השבוע מספרד, גל אלברמן. יואב זיו יפתח כמגן הימני.

ההרכב הצפוי: קורנפיין, זיו, מטרסקי, בן יוסף, אמסלם, אנסומבו, אלברמן, לרואה, מליקסון, יצחקי, אגאנסו (אסולין).

חלוץ הרכש דויד אגאנסו הרשים בשני האימונים בהם שותף, אתמול (שישי) והיום (שבת), מה שהגדיל את סיכוייו לפתוח בהרכב על חשבון ליאור אסולין. באימונים של שישי ושבת הבקיע אגאנסו חמישה שערים סך הכל במשחקונים הפנימיים.

אגב, האימונים ביומיים האחרונים הופסקו לפני המועד המתוכנן, עקב גשמים וברד. אולי בשל כך, מחר ב-11:00 תקיים הקבוצה אימון קל בן חצי שעה, בסיומו ייקבע ההרכב הפותח. מזואה אנסומבו צפוי לפתוח כקשר דפנסיבי יחיד, כשבמידת הצורך מסייעים לו גל אלברמן וז'רום לרואה, שהתבקשו על ידי המנג'ר לואיס פרננדז לסייע להתקפה.

פבריס פרננדז עדיין אינו נמצא בכושר משחק מלא, ובקישור השמאלי יעלה מאור מליקסון. בסיום האימון קיים לואיס פרננדז שיחה בת 5 דקות עם ברק יצחקי, במהלכה ביקש ממנו להיות חד יותר מול השער, ולא להסס לתמוך בהתקפה ככל האפשר. אחרי שהתפנתה מהחתמת שחקני הרכש, תחל הנהלת בית"ר ירושלים בהחתמת שחקנים שחוזיהם פגים העונה. ההנהלה צפויה לשבת עם איציק קורנפיין, דוד אמסלם ויצחקי.

לקורנפיין יוצע חוזה בן שלוש עונות, כאשר בעונה הראשונה הוא עשוי להמשיך כשוער ראשון, אם ניר דוידוביץ' לא יצורף, ובשתי העונות הבאות הקפטן אמור לשמש כשוער משנה ולהשתלב בהדרגה בצוות המקצועי. גם אמסלם אמור לקבל הארכה בחוזהו, עם אפשרות להשתלב בעתיד בצוות המקצועי. יצחקי היה עד כה תחת חוזה חייל, וכעת הוא עתיד לדרוש חוזה לארבע עונות עם שכר בסביבות ה-150 אלף דולר.

היו"ר, ולדימיר שקלאר, ביקר אתמול את ג'ף טוטואנה בביתו, והבהיר לו כי בית"ר תדאג לרווחתו ובריאותו עד תום העונה.
שקלאר: "אמרתי לג'ף שאין לו מה לדאוג, יטפלו בו יפה, והוא יכול לפנות אליי בכל בעיה. נתתי לו הרגשה טובה, והוא נרגע. בחיים יש עליות וירידות, אבל אחרי הירידות חוזרות העליות".
בבית"ר ירושלים דיברו במהלך סוף השבוע על אפקט גל אלברמן כאשר השחקנים הישראלים שאמורים לדון על חוזה חדש דורשים סכומים אדירים ביחס לכדורגלן הישראלי.

משה גוזגל מאתר ספורט 5 מוסיף: החוזה הגבוה של גל אלברמן כבר משפיע על דרישותיהם הכספיות של שחקני הקבוצה. בבית"ר אומרים כי תומר בן יוסף ידרוש למעלה מחצי מיליון דולר לעונה כדי לחתום בטדי לשלוש שנים. בימים הקרובים צפויים בהנהלה להיפגש עם בן יוסף ולנסות ולהגיע להסדר.

שריף לא מרשים, אבל עשוי לפתוח

מ.ס. אשדוד הלא יציבה עדיין לא השתחררה מאימת התחתית ומרוחקת שלוש נקודות בלבד מהקו האדום. המאמן יוסי מזרחי יכול להיות מעודד מחזרתו הצפויה של סמי אג'יי לשער מחר (ראשון). אג'יי סיים את הופעתו באליפות אפריקה לאחר שגאנה הודחה מוקדם מהצפוי. הוא נעדר כחודש, ובמשך התקופה החליפו בין הקורות יניב בן ישי.

עם שובו של השוער הגנאי, נהנה מזרחי מסגל מלא, וההתלבטות העיקרית שלו היא לגבי איוש עמדת הבלם, כשהאופציות הן אדיר טובול ואוצ'ה שריף, שעד כה לא מרשים באימונים. אם המאמן יחליט לעלות עם שריף, יוסט טובול לעמדת המגן השמאלי, אם לאו, מאור פרץ ימשיך בעמדה אותה מילא בניצחון 0:2 מול מכבי פ"ת בשבוע שעבר.

הקפטן שי הולצמן שאשדוד מעוניינת להשאירו בשורותיה גם בעונות הקרובות ניסה להתרכז במטרות הקרובות. "אני לא מתכוון להתעסק בעונה הבאה, עד שנישאר בליגה", אמר. "אם תהיה פגישה עם ההנהלה נוציא הודעה מסודרת. הייתה לי שיחה בנושא עם המנכ"ל אלון חזן, אבל היא נמשכה מעבר לשתי דקות. אני מעוניין להמשיך באשדוד, ולהערכתי, הספונסר הראשי ג'קי בן זקן יישאר במועדון".

הקשר יוסי אופיר, מהבולטים בקבוצה העונה, אינו חושש מהמפגש בטדי. "מצפה לנו משחק קשה מאודי, אבל אם הקבוצה תבוא מוכנה מבחינה פיזית ומנטאלית, וניישם את הוראות המאמן בצורה הטובה ביותר, אני מאמין שידנו תהיה על העליונה", טען. "בית"ר עשתה רכש מאסיבי, יש לה שחקנים מצוינים, וגם לפני כן היו לה. המושג 'חוששים' לא נמצא בלקסיקון שלנו ככדורגלנים, ונבוא לעשות את כל המאמצים כדי לנצח". אגב, ביום חמישי הביע שמואל פלאטו שרון התעניינות ברכישת המועדון, בעת שדיבר ב'רדיו דרום'. שמו של פלאטו שרון נקשר לאחרונה גם למכבי נתניה ולמכבי ב"ש מהליגה הלאומית.

הרכב משוער: סמי אג'יי, אמיר אלקריף, אייל אלמושנינו, אדיר טובול, מאור פרץ (אוצ'ה שריף), יוסי אופיר, בלסינג קאקו, חאבי גונזאלס, עמנואל אוביידה, דוד רביבו, שי הולצמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully