וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירר ממשיך לשבור שיאים

4.2.2006 / 21:22

ניוקאסל ניצחה 0:2 בלי סונס, והחלוץ הפך למבקיע הפורה בהיסטוריה של המועדון. ארסנל, ווסטהאם ומנצ'סטר יונייטד ניצחו

היום נפתח המחזור ה-25 בפרמיירליג, כשבמוקד ניצחון החוץ 0:2 של ארסנל בבירמינגהאם ללא בלמה סול קמפבל, שנעלם לאחר המשחק האחרון מול ווסטהאם וניתק כל קשר עם קבוצתו מאז. ניוקאסל גברה 0:2 בסנט ג'יימס פארק על פומפי במשחק בראשון לאחר פיטוריו של גרהאם סונס, בולטון וטל בן חיים סיימו ב-1:1 מול וויגאן, בעוד ווסטהאם השיגה ניצחון שישי רצוף ב-0:2 על סנרדלנד.

מנצ'סטר יונייטד פתחה פער של 6 נקודות מליברפול שבמקום השלישי אחרי 2:4 על פולהאם.

בירמינגהאם - ארסנל 2:0

התותחנים משחקים רע מחוץ להייבורי, ולאור הבעיות ההגנתיות וההיעלמות המסתורית של סול קמפבל, היא הגיעה לבירמינגהאם כאנדרדוג. אבל עמנואל שיי אדבאיור הבקיע בדקה ה-21 ונתן לחניכיו של ארסן ונגר בטחון לקראת ההמשך. תיירי הנרי השלים את העבודה בדקה ה-63 והשאיר את ארסנל בתמונה של אירופה. אמיל הסקי הורחק בדקה ה-82.

מנצ'סטר יונייטד - פולהאם 2:4

משחק גדול באולד טראפורד. ג'י סונג פארק פתח את מסכת ההבקעות בדקה השישית, וכריסטיאנו רונאלדו הכפיל את התוצאה 8 דקות מאוחר יותר. בריאן מקברייד צימק בדקה ה-22, אבל ללואיס סאהה הספיקה דקה אחת בלבד כדי להחזיר ליונייטד יתרון של שני שערים. מקברייד לא ויתר (37) והוריד את הקבוצות להפסקה בתוצאה 2:3 לשדים האדומים. המחצית השנייה הייתה רגועה הרבה יותר, ורונאלדו הבקיע את שערו השני 3 דקות לסיום כדי להבטיח את התוצאה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

ניוקאסל - פורטסמות' 0:2

אלן רודר השיג ניצחון ראשון במשחקו הראשון כמאמן הזמני של הזברות מול הקבוצה המחוזקת שסאשה גאדימק בנה להארי רדנאפ בפומפי.צ'ארלס אנזוגביה הבקיע את הראשון בדקה ה-41 ומי אם לא אלן שירר נעץ את השני בדקה ה-64. השער של החלוץ האגדי הופך אותו למבקיע הפורה ביותר אי פעם של המגפייס עם 201 כיבושים, אחד יותר מג'קי מילבורן. מברוכ.


ווסטהאם - סנדרלנד 0:2

הפטישים נמצאים בכושר נפלא אחרי 2:3 בהייבורי על ארסנל, אבל סנדרלנד עשו להם חיים קשים במשך 81 דקות, וזאת למרות שנותרו ב-10 שחקנים כבר מהדקה ה-23. דין אשטון דחק פנימה מקרוב בדקה ה-81, ו-6 דקות מאוחר יותר פול קונצ'בסקי הבקיע את השני. רצף הניצחונות של ווסטהאם צמח לשישה. יוסי בניון שותף 90 דקות, יניב קטן היה בסגל אך לא שיחק.


בולטון - וויגאן 1:1

מאז ההפסד 4:1 למנצ'סטר יונייטד ב-31 בדצמבר, חניכיו של סם אלרדייס לא הפסידו, מה שהופך את שנת 2006 לחיובית ביותר מבחינתם עד כה. סטליוס יאנאקופולוס (63) העלה אותם ליתרון, אבל אנדרס יוהנסון (77) השווה את התוצאה. טל בן חיים שיחק 90 דקות.

שאר המשחקים:

אברטון - מנצ'סטר סיטי 0:1
הבקיע: דיוויד וייר (8)


ווסט ברומיץ' - בלקבורן 0:2
הבקיעו: קווין קמפבל (6) וג'ונתן גרינינג (32)


מידלסבורו - אסטון וילה 4:0
הבקיעו: לוק מור (18, 62 ו-64) וקווין פיליפס (24)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully