וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלם ותדהמה במכבי ת"א

איציק גניש, הארץ בשיתוף

5.2.2006 / 7:55

אבי נמני התרגז על חבריו אחרי ה-3:1 בנתניה, והמאמן ההולנדי הטיל את האחריות לשערים המביכים על המגינים

שחקני מכבי ת"א קיבלו קשה את ההפסד בנתניה 3:1. מי שרתח מזעם בעקבות ההפסד היה הקפטן אבי נמני, שנכנס לחדר ההלבשה וסינן לעבר השחקנים: "חבורת אפסים". לאחר שכולם נרגעו חיכתה התקשורת לאנשי מכבי ת"א למסיבת עיתונאים. העיתונאים ביקשו את המאמן טון קאנן ושחקן, וההולנדי שנענה, עבר בין כל אחד משחקניו וביקש מהם להתראיין אולם הם סירבו. לאחר מכן ניגש קאנן לחדר בו נערכה מסיבת העיתונאים, יצא ממנה, ניגש שוב לחדר ההלבשה וביקש מהם שוב שיבואו להתראיין, אולם כולם סירבו.

ההלם במכבי היה גדול. בחדר ההלבשה ובאוטובוס חזרה מנתניה לקרית שלום איש לא צייץ. המאמן טון קאנן אמר בסיום המשחק: "אני מרגיש מוזר מאוד, לא חשבתי לרגע אחד שנפסיד היום. היינו צריכים לעשות 0:2 ולא עשינו למרות שאופיר חיים ורועי דיין הגיעו למצבים טובים".

באסיפה שהתקיימה לפני המשחק תדרך קאנן את שחקני ההגנה ואמר להם: "נתניה מסוכנים במצבים של אחד על אחד ושניים על שניים, הם גם כל הזמן משאירים שלושה שחקנים בבטן שיכולים לצאת למתפרצות בכל רגע".

בנוסף, ספג החלוץ אופיר חיים ביקורת נוקבת. "במקום לעשות שתיים ושלוש אפס הוא החמיץ והחמיץ. אי אפשר לקבל כאלה גולים ולהחמיץ כאלה גולים", אמר שחקן בכיר. "ההחמצות שלו נתנו לנתניה את הניצחון", ביקר גורם במועדון.

איל ברקוביץ' לא פתח במשחק מאחר ולקח חלק באימון אחד בלבד השבוע. קאנן הכניס אותו דקה לפני שספגה מכבי ת"א את השער השני. לאחר שנתניה כבר עלתה ל-1:2, קראו אוהדי נתניה לברקוביץ': "אייל אתה בבית, שחק לאט". (איציק גניש, הארץ)

תיאור המשחק (מערכת וואלה!)

דקה 8- גול! ארז מסיקה פורץ משמאל ומעביר כדור רוחב לאופיר חיים, שדוחק מקרוב. 0:1 למכבי ת"א.

דקה 30 - מתפרצת למכבי ת"א, ארז מסיקה מנסה לבעוט וולה מצד שמאל, אבל הכדור יוצא החוצה.

דקה 40 - הזדמנות למכבי ת"א. אופיר חיים מקבל כדור עומק, נכנס בין שני מגינים, אבל אבי פרץ מקדים אותו.

דקה 52 - הזדמנות למכבי נתניה. פפי קימוטו מקבל כדור, כשהוא נמצא ליד קו ה-16 בתוך הרחבה, מסתובב ובועט לכיוון החיבורים. הכדור יוצא החוצה.

דקה 59 - ! גול! שלומי אדרי, שנכנס כמחליף בתחילת המחצית, מנצל את ההזדמנות השלישית שלו ומשווה ל-1:1. אדרי מקבל כדור על סף הרחבה, מזהה את שטראובר מחוץ לקו השער ומקפיץ מעליו.

דקה 73 - הזדמנות מצויינת לנתניה. הגנת מכבי ת"א לא מצליחה להדוף כדור עומק סתמי שמגיע לפפי קימוטו. קימוטו מצליח להכניע את שטראובר מקרוב, אבל תמיר כהן מציל מקו השער.

דקה 78 - מכבי נתניה נותרת בעשרה שחקנים, אחרי שטל בנין מקבל כרטיס צהוב שני בעקבות דיבורים מיותרים.

דקה 82 - גול! מתפרצת לנתניה. שלומי אדרי מטייל בין שני מגינים של מכבי ת"א ברחבה ובועט לקורה, אלן מסודי בועט את הריבאונד פנימה. 1:2 למכבי נתניה.

דקה 90 - גול! הגנת מכבי ת"א כבר ויתרה על המשחק, אבל אלן מסודי רצה להמשיך לחגוג. הוא עמד על קו הרוחב של השער מצד שמאל, העביר שחקן הגנה ושלח מסירה נהדרת לעבדול ראזק, שכבש מקרוב את השלישי של מכבי נתניה.

הרכב מכבי נתניה: אבי פרץ, עופר טלקר, גולן חרמון, דקל קינן, אסי וסיהון, טל בנין, אמיר טגה, ישראל זביטי (אמיר טגה, 86), לאוניד קרופניק (איברהים עבדול ראזק, 70), אלן מסודי, אובודו אוקוצ'ה (שלומי אדרי, 46).

הרכב מכבי ת"א: לירן שטראובר, ליאור ז'אן (אייל ברקוביץ', 81), אבי יחיאל, יובל שפונגין, תמיר כהן (ז'וזה דוארטה, 83), ארז מסיקה, לירן כהן, אבי נימני, רועי דיין, אופיר חיים.

קאנן: "לא הגיע לנו להפסיד"

טון קאנן מכין תשובות לכל השאלות. הן לא תמיד יהיו מובנות ומספיקות, אבל הן יוציאו אותו "נקי". בסיום המשחק אמר המאמן ההולנדי ל"שבת של כדורגל": "היינו צריכים להבקיע יותר משער אחד במחצית הראשונה. באשר לשני השערים האחרונים שספגנו, הם הגיעו במצב של שני תוקפים מול שני מגינים. זה סוג המצבים שאי אפשר לעבוד עליהם, במקרים כאלה הכל תלוי בשחקנים עצמם. לא הגיע לנו להפסיד, אבל זה הכדורגל. זה קורה לפעמים".

מאמן מכבי נתניה ראובן עטר: "ראיתי שהייתה חסרה לנו מהירות כששיחקנו עם שני חלוצים במחצית הראשונה. הכנסתי את שלומי אדרי במחצית השניה וביקשתי ממנו שיגיע יותר מהאגפים, זה עבד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully